Customer Service Specialist

NOBLEPIAGIO 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Abilități dorite
  • Bun ascultător, empatic, orientat spre obiective
  • Abilitatea de a lucra bine sub presiune și cu termene limită strânse
  • Abilități puternice de organizare, de rezolvare a problemelor și de gândire analitică
  • Se preferă experiență similară pe un rol de Customer Support, dar nu este obligatorie
  • Cunostințe despre Jocuri de Casino Online și Pariuri Sportive – reprezinta un avantaj
  • Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală
  • Capabil să gestioneze plângerile și situațiile dificile într-o manieră calmă și răbdătoare
  • Asigură standarde înalte, dă dovadă de inițiativă, proactivitate și profesionalism
  • Flexibilitatea de a îndeplini diferite sarcini și de a urma corect procedurile

Descrierea jobului

Sarcini si responsabilitati
  • Comunicați eficient cu jucătorii prin chat live, e-mail și telefon, în conformitate cu SLA-urile departamentului (asistarea cu probleme generale, gestionarea contului, probleme legate de jocul responsabil, resetarea parolei, etc...)
  • Gestionați cu profesionalism toate problemele jucătorilor, asigurându-ne că minimizăm contactele și ne străduim să rezolvăm problema de la primul contact
  • Abilitatea de a depana problemele tehnice (computer, browser, instalarea aplicației sau orice alte probleme tehnice pentru a ajuta jucătorul la crearea de succes a contului și o experiență plăcută de joc)
  • Ajută jucătorii cu detalii despre promoții, programe de fidelitate și termeni și condiții, inclusiv adăugarea manuală a fondurilor bonus în conturi, atunci când este cazul.
  • Efectuați modificări ale informațiilor personale pe conturile jucatorilor
  • Ridicați toate problemele necesare către management și furnizorii de platforme/jocuri în timp util
  • Alte sarcini, după cum este necesar și/sau atribuite de managerul direct

Pachet, avantaje și beneficii:
  • Salariu competitiv, pe baza experienței + Tichete de masa (30 RON/Tichet)
  • Asigurare suplimentară de sănătate
  • Instruire și dezvoltare internă și posibilitatea de progres în companie
  • Disponibilitate la lucru in 2 ture de 8 ore(08:00-17:00 si 13:00-22:00), conform legislatiei in vigoare.

Descrierea companiei

Suntem o companie dinamica, avand obiective, standarde si mediu de lucru aliniate standardelor europene.
NOBLEPIAGIO face parte dintr-n grup de firme ce activeaza pe piata din Brasov incepand cu anul 2014.
Publicat 6 Oct. 2022 Reactualizat 18 Nov. 2022 Expiră 18 Nov. 2022
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.