
Customer Service Specialist
NOBLEPIAGIO
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Abilități dorite
- Bun ascultător, empatic, orientat spre obiective
- Abilitatea de a lucra bine sub presiune și cu termene limită strânse
- Abilități puternice de organizare, de rezolvare a problemelor și de gândire analitică
- Se preferă experiență similară pe un rol de Customer Support, dar nu este obligatorie
- Cunostințe despre Jocuri de Casino Online și Pariuri Sportive – reprezinta un avantaj
- Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală
- Capabil să gestioneze plângerile și situațiile dificile într-o manieră calmă și răbdătoare
- Asigură standarde înalte, dă dovadă de inițiativă, proactivitate și profesionalism
- Flexibilitatea de a îndeplini diferite sarcini și de a urma corect procedurile
Descrierea jobului
Sarcini si responsabilitati
Pachet, avantaje și beneficii:
- Comunicați eficient cu jucătorii prin chat live, e-mail și telefon, în conformitate cu SLA-urile departamentului (asistarea cu probleme generale, gestionarea contului, probleme legate de jocul responsabil, resetarea parolei, etc...)
- Gestionați cu profesionalism toate problemele jucătorilor, asigurându-ne că minimizăm contactele și ne străduim să rezolvăm problema de la primul contact
- Abilitatea de a depana problemele tehnice (computer, browser, instalarea aplicației sau orice alte probleme tehnice pentru a ajuta jucătorul la crearea de succes a contului și o experiență plăcută de joc)
- Ajută jucătorii cu detalii despre promoții, programe de fidelitate și termeni și condiții, inclusiv adăugarea manuală a fondurilor bonus în conturi, atunci când este cazul.
- Efectuați modificări ale informațiilor personale pe conturile jucatorilor
- Ridicați toate problemele necesare către management și furnizorii de platforme/jocuri în timp util
- Alte sarcini, după cum este necesar și/sau atribuite de managerul direct
Pachet, avantaje și beneficii:
- Salariu competitiv, pe baza experienței + Tichete de masa (30 RON/Tichet)
- Asigurare suplimentară de sănătate
- Instruire și dezvoltare internă și posibilitatea de progres în companie
- Disponibilitate la lucru in 2 ture de 8 ore(08:00-17:00 si 13:00-22:00), conform legislatiei in vigoare.
Descrierea companiei
Suntem o companie dinamica, avand obiective, standarde si mediu de lucru aliniate standardelor europene.
NOBLEPIAGIO face parte dintr-n grup de firme ce activeaza pe piata din Brasov incepand cu anul 2014.
NOBLEPIAGIO face parte dintr-n grup de firme ce activeaza pe piata din Brasov incepand cu anul 2014.
Publicat
6 Oct. 2022
Reactualizat
18 Nov. 2022
Expiră
18 Nov. 2022