de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 11 Ian 2019 | Expiră 11 Feb 2019

Customer Service & Sales Coordination

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Ce fel de persoană căutăm:

Să cunosti limbile engleza si franceza la nivel avansat/mediu; orice alta limba vorbita este un avantaj
Să ai cunostinte de excel
Sa ai gandire logica
Să comunici eficient și elocvent atât în scris, cât și verbal și să ai capacitatea de a oferi informații precise si prompte
atenție la detalii și disponibilitate pentru calatorii în interes de serviciu
Să fii proactiv(ă), să ai viziune de ansamblu și să fii deschis(ă) la diversitate și oportunități noi
Să fii dinamic(ă), foarte bine organizat(ă), să ai inițiativă și spirit întreprinzător
Să fii gata să înveți repede și să poți jongla cu mai multe proiecte/activități simultan
Să îți placă să lucrezi în echipă și, în general, cu oameni din diferite culturi si domenii de activitate
Să fii sociabil(ă), diplomat(ă), să știi să cultivi relațiile de serviciu
Să stii sa iti asumi responsabilitati.

Descrierea jobului

Ce presupune acest job:

Gestionarea relatiilor dintre client-furnizor
Introduce si proceseaza comenzile in sistemul integrat folosit de companie, avand responsabilitatea deciziei folosirii unui tip de comanda sau altul.
Verifica sistemul de gestiune integrat pentru colectarea de informatii referitoare la procesarea corecta a comenzilor sau la existenta stocului
Actualizeaza date in sistem (introduce coduri sau clienti noi, actualizeaza datele clientilor). Creeaza documentele interne specifice inregistrarilor clientilor (liste de preturi, protocoale, oferte, formulare de deblocari).
Urmareste stadiul de livrare al unei comenzi si informeaza clientii asupra detaliilor de livrare.
Inregistreaza si rezolva reclamatiile clientilor. Gaseste solutii alternative pentru rezolvarea reclamatiilor clientilor
Ofera informatii generale sau referitoare la produse atat clientilor externi cat si celor interni

Cum vei fi motivat(ă):vei beneficia de bonus de performanta, asigurare de sanatate privata, reduceri substantiale la incaltaminte
Vei lucra într-un mediu deschis
Vei face parte dintr-o echipă tânără, entuziastă și pusă pe fapte mari
vei avea ocazia să ni te alături în procesul de elaborare, eficientizare si implementare a procedurilor de lucru
Ti se vor pune la dispoziție toate instrumentele de care ai nevoie
Vei avea oportunitatea să participi la cursuri de specialitate.

Descrierea companiei

AstorMueller Group, cu sediul central în oraşul elveţian Hünenberg şi birouri în Germania, România, India şi China, deţine licenţa pentru marca de pantofi bugatti si Daniel Hechter.

Stilul modern dar în acelaşi timp clasic al pantofilor bugatti asigură succesul brand-ului înca din 1978.

In 2009 incepe dezvoltarea colectiei bugatti pentru femei avand o crestere anuala de peste 30% pe acest segment iar in 2017 s-a lansat colectia bugatti pe segmentul sport.

În prezent brand-ul bugatti beneficiează de un succes internaţional datorită calitaţii combinate cu confort, pantofii fiind comercializaţi în peste 35 de ţări avand 4 magazine monobrand in Cluj Napoca, Riga, Tallinn, Sankt Petersburg si peste 125 de shop-in-shop pentru bugatti shoes.

Pentru mai multe detalii despre companie puteţi vizita pagina: http://www.bugatti-shoes.com/

Expirat
Customer Service & Sales Coordination  -  S.C. ASTORMUELLER SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close