Publicat 23 Mai 2019 | Reactualizat 20 Iun 2019 | Expiră 22 Iun 2019

Customer service - English and Russian Languages

1 post

Criterii de selecție

  • Cunostințe de limba engleză, rusă

Candidatul ideal

The candidate will be Customer Service driven with Customer Service, IT Support or Call Center experience.
A good IT background, a B2 English Level and a B2 Russian Level are mandatory.
The candidate will possess great communication skills and great attention to details.
The candidate will be able to work in a team and achieve the set resolution targets, supervised by the management.

Plus Skills:
Interest in blockchain and cryptocurrencies
Experience in Customer Service.
Good knowledge of foreign languages

Candidatul va fi in serviciul clientilor, condus de catre experienta avuta in: serviciile cu clientii, in suportul IT sau in Call Center.
O buna experienta IT, un nivel de limba engleza B2 si un nivel a limbii ruse B2 sunt obligatorii.
Candidatul va detine bune abilitati de comunicare si o atentie sporita la detalii.
Candidatul va trebui sa fie capabil sa lucreze in echipa si sa indeplineasca obiectivele propuse, supervizat de catre cei din departamentul managerial.

Interes pentru blockchain si crypto-valuta.
Experienta in serviciul cu clientii.
O buna cunoastere a limbilor straine.

Descrierea jobului

Are you passionate about Customer Service/IT Support and looking to work full-time in a technology-driven, fast-paced Contact Center?
Would you like to further increase your experience in the thriving Fintech world?
We are looking for enthusiastic, hardworking individuals who have an excellent Customer Service experience and the drive to succeed to work within a newly created FinTech Contact Center.
Your job will consist in categorize, reply and then resolve incoming emails from our worldwide users, in a professional manner, always remembering that the User is at the center of your attentions.
Telephone support will be provided for Premium users.
Also, you will be requested to join our Fintech Chat community as Chat administrator, where you will assist any user with their suggestions, questions and issues.
We offer a competitive salary, depending on experience and skills, plus paid overtime when requested by the Management, and company benefits.

Job Type: Full-time
Job Location: Deva, Romania
Contracted hours: 8 per day (plus overtime when requested);


Iti face placere sa lucrezi cu clientii/suport IT si iti doresti sa lucrezi “full-time” in centrul de contact in ambitul tehnologic ?
Iti doresti sa-ti imbogatesti experienta in lumea in ascensiune a “Fintech”- ului?
Cautam persoane entuziaste, muncitoare care au experienta in a lucra cu clientii si dorinta de a reusi sa lucreze in noul centru de contact a “Fintech”- ului.
Indatorirea ta va consta in: a categorisi si a raspunde la e-mail-urile userilor din intreaga lume intr-un mod profesional, tinand cont in permanenta de faptul ca userul este in centrul atentiei dumneavoastra.
Suportul telefonic va fi utilizat pentru clientii “Premium”.
De asemenea, ti se va cere sa te alaturi comunitatii de chat a “Fintech”-ului in calitate de administrator, unde vei asista fiecare user cu sugestiile, intrebarile sau problemele lor.
Oferim un salar atractiv, depinzand de experienta si abilitatile avute si de asemenea se vor oferi beneficii in cadrul companiei si o plata suplimentara pentru orele lucrate in plus cand vi se va cere de catre departamentul managerial.

Tipul serviciului:Full- time
Locatie: Deva, Romania
Ore contractuale: 8 ore pe zi ( ore in plus cand vi se va cere)

Descrierea companiei

Activitatea principala a companiei este este inregistrata conform codului CAEN 4619, INTERMEDIERI IN COMERT CU PRODUSE DIVERSE , in cazul nostru, momentan, comertul este unul electronic. Produsele principale comercializate si proiectate sunt din sectorul IT unde punem un accent particular in noua tehnologie Blockchain si FinTech, creearea de site-uri web, efectuam lucrari de grafica pentru site-uri web, SEO (optimizarea acceselor pentru motoarele de cautare ), SEM (marketing pentru motoare de cautare) ,si intreaga gestionare a oricarei retele sociale, efectuam lucrari de software reseller, avem pachete de securitate VPN, asiguram management-ul si upgrade-ul site-urilor , asiguram asistenta pentru clientii nostri.

• Datele de identificare ale tuturor companiilor care publica anunturi de recrutare pe eJobs.ro sunt verificate de consultantii nostri. eJobs.ro nu influenteaza, insa, procesul de recrutare desfasurat de catre companii.

• Analizati cu atentie informatiile din cadrul anunturilor de recrutare! Daca aveti dubii in privinta veridicitatii anumitor date sau in cazul unor solicitari suplimentare ale angajatorilor (trimiterea de documente personale, sume de bani etc.), va rugam sa ne scrieti la contact@ejobs.ro.

Customer service - English and Russian Languages  -  SC Investment New Value SRL