Publicat 24 Jun 2019 | Reactualizat 19 Jul 2019 | Expiră 24 Jul 2019

CUSTOMER SERVICE / AGENT SHOWROOM / OPERATOR CALL CENTER

2 posturi

Criterii de selecție

  • Peste 6 luni experiență în Relatii clienti / Call center, Vanzari, Internet / e-Commerce, Resurse umane / Psihologie

Candidatul ideal

Capacitate foarte buna de asimilare a informatiilor;
Foarte bune abilitati de comunicare;
Atitudine pozitiva si proactiva;
Orientare catre client;
Cunoastere a unei limbi straine de circulatie internationala;
Experienta in domeniul vanzarilor/callcenter;

Descrierea jobului

Consilierea clientului in showroom, pe email sau prin telefon.
Asistenta in solutionarea retururilor si a reclamatiilor
Validarea comenzilor preluate si asigurarea corectitudinii datelor din acestea.
Cunoasterea portofoliului si propunerea ofertelor personalizate.
Inaintarea catre depozit a observatiilor facute de catre client in privinta defectelor unor produse sau a unui lot de produse.
Preluarea comenzilor primite telefonic si a celor din showroom.
Implementarea indicatiilor primite de la sediu legate de aspectul si aranjarea showroom-ului.
Incasarea contravalorii produselor din comenzile cu ridicare alocate agentului.


Beneficii

- Mediu profesional tanar si dinamic, cu posibilitate de dezvoltare profesionala;
- Pachet salarial motivant + Bonusuri in functie de performanta;
- Tichete de masa / Tichete Cadou;
- Sala de recreere (biliard, darts PS4, Coffee Corner, Lunch spot & Free Coffee)

Descrierea companiei

Lansati la jumatatea anului 2014 in comertul cu accesorii pentru telefoane, cu o echipa formata din persoane tinere si dinamice, ne dedicam profesionalismul satisfacerii nevoilor clientilor nostri. Avem ca puncte forte energia, adaptabilitatea si motivatia.

Suntem printre primii la timpul de raspuns si promptitudinea cu care onoram cererile.

CUSTOMER SERVICE / AGENT SHOWROOM / OPERATOR CALL CENTER  -  CAT MOBILE ACCESSORIES SRL