Publicat 19 Mar 2021 | Expiră 19 Apr 2021

Customer Service/Aftersales Officer

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Experienta intr-un post similar de 1 an (ideal)
Studii superioare finalizate;
Cunostinte de limba engleza – mediu spre avansat;
Cunostinte de Microsoft Office (nivelul de Excel trebuie sa fie de la mediu spre avansat);
Abilitati de comunicare si prezentare;
Orientare catre rezultate;
Seriozitate si punctualitate
Rezistenta la stres.

Descrierea jobului

Preluarea reclamatiilor de la departamentul de vanzari si gestionarea lor conform procedurilor agreate
Desfasurarea activitatilor de back-office, oferind suport clientilor prin telefon/e-mail pentru solutionarea reclamatiilor si follow-up post vanzare, ori de cate ori este nevoie
Proactiv in abordarea clientilor si in identificarea nevoilor/nemultumirilor acestora
Urmarirea indeplinirii obiectivelor specifice proiectelor
Efectuarea de apeluri telefonice catre furnizori pentru confirmari si pentru a afla daca solicitarile/reclamatiile clientului au fost rezolvate
Solutionarea orientata catre client a reclamatiilor si informarea superiorilor si a tuturor persoanelor vizate de respectiva reclamatie
Interactiune continua cu furnizorii pentru rezolvarea claim-urilor, negicierea cu ei, solicitare de noi termene de livrare, etc
Interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare
Mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor
Interactiune cu furnizorii in vederea solutionarii reclamatiilor legate de produsele livrate
Introducerea datelor sesizarilor clientilor si ulterior verificarea lor
Mentinerea relatiilor cu echipa de vanzari si cu furnizorii (telefon, e-mail)
Intocmirea de notificari de informare a clientilor cu privire la starea depozitarii marfii
Transmite toate informatiile catre toate departamentele implicate
Propune solutii pentru fiecare situatie in parte ca urmare a interactiunii cu furnizorii si echipa de vanzari
Promovarea unei imagini pozitive si profesioniste.

Descrierea companiei

ROVERE MOBILI este cunoscuta ca fiind un lider in domeniul amenajarilor interioare, fiind unul dintre cei mai importanţi furnizori de mobilier de lux pe piata din Romania. Aceasta performanta fiind atinsa datorita experientei managementului companiei de peste 20 ani in domeniul importului de mobilier din Italia. Odata cu aparitia sa pe piata in decembrie 2002 ROVERE MOBILI s-a impus prin profesionalism, calitate si inovatie aducand un nou concept in domeniu prin urmarirea liniilor de trend internationale si a ultimelor tendinte atat in domeniul mobilierului si al decoratiunilor cat si la nivel de curente artistice contemporane. Astfel, dincolo de activitatea comerciala de vanzare a produselor de mobilier, compania a dezvoltat o infrastructura moderna cuprinzand departamente de: proiectare, logistica, marketing, contabilitate, livrari si montaj, administrativ, toate subordonate aceluiasi scop – oferirea unor servicii profesionale, de elita. Pentru mai multe detalii puteti accesa site-ul companiei www.roveremobili.it

Expirat
Customer Service/Aftersales Officer  -  PHylosophy Design

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close