Candidatul Ideal
- Experienta in Logistica, Facturare, Client Management reprezinta un avantaj;
- Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu/avansat;
- Capacitate de organizare a activitatilor zilnice
Descrierea jobului
- Crearea si mentinerea relatiei cu clientii in vederea solutionarii dificultatilor ce pot aparea in procesul de livrare;
- Urmarirea stadiului de livrare al comenzilor in vederea transmiterii informatiilor catre clienti;
- Imbunatatirea procesului de livrare al comenzilor in functie de nevoile si asteptarile clientilor;
- Urmarirea stocului de produse si reaprovizionarea acestuia;
- Responsabil de prevenirea, rezolvarea si gestionarea reclamatiilor din partea clientilor;
- Mentinerea legaturii cu toate celelalte departamente implicate in acest proces.
Descrierea companiei
SLS CARGO se mandreste cu serviciile sale excepționale și prețuri competitive , dobandite prin munca grea și priceperea oamenilor care alcătuiesc organizația SLS CARGO
Ce facem :
SLS CARGO combină serviciile sale cu cerințele clientului ,oferind soluții specifice de proiectare personalizate pentru clientii sai . Fie că aveți nevoie de transport rutier, aerian ,maritim , sau oricare dintre celelalte servicii ale noastre - inclusiv depozitare si distributie, consultanta vamala: veti primi toate serviciile noastre pe " A Single Window " concept.
Ne-am dezvoltat compania bazandu-ne pe satisfacția clientului , și puteți fi siguri că produsul dvs. este pe mâini bune .
- 12 Mai 2025
Operator Calculator
"SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA ZAMFIR SI ASOCIATII"
Buftea, Chitila, Mogosoaia și alte 2 orașe3500 - 5000 RON net / lună