Publicat 06 Oct 2020 | Reactualizat 03 Nov 2020 | Expiră 06 Nov 2020

Customer Relationship Advisor IPP - Vodafone Store Agnita

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Iti doresti sa faci parte dintr-o echipa pentru care satisfactia clientilor, ultimele descoperiri tehnologice sau lansarile celor mai avansate modele dе telefoane, accesorii sau tablete sunt tot atatea oportunitati dе invatare si dе dezvoltare?​

Dаca ai raspuns cu DA, аtunci insеamna cа esti pe drumul cel bun pentru а dеveni urmatorul Customеr Relationship Advisor IPP.



Certificari/competente necesare:

Diploma Bacalaureat esentiala / Preferabil Diploma studii superioare

Cunostinte operare pc (Word, Excel, Power Point, Outlook)

Cunostinte limba engleza nivel conversational

Preferabil experienta in IT&C, Vanzari/Retail

Descrierea jobului

Scopul postului: interactioneaza cu clientii, in magazin sau telefonic, cu scopul de a promova serviciile si produsele Vodafone si de a raspunde solicitarilor de suport ale clientilor.



Reponsabilitati principale:

Promoveaza activ produsele si serviciile Vodafone si acorda clientului suport si consultanta pentru solicitarile primite;

Evalueaza fiecare situatie prezentata de client si foloseste tehnici de vanzare consultativa;

Rezolva solicitarile clientilor si ofera informatii de natura comerciala (oferta, pret, conditii contractuale etc.) si tehnica (caracteristici, retea, service etc.) despre produse si servicii;

Solicita constant feedback de la client pentru a se asigura ca solutia gasita este cea potrivita pentru client;

Impartaseste feedback-ul cu managerul direct si cu echipa pentru a imbunatati experienta clientului;

Administreaza eficient fluxul de clienti din magazin prin: informarea clientilor in privinta timpului de asteptare, oferirea de suport pentru emiterea bonurilor de ordine (unde este cazul), explicarea modului de preluare la biroul unui consultant, indicarea zonelor de asteptare din magazine;

Efectueaza apeluri, in programul de Telesales sau Call center, in functie de nevoile de business.



Ce iti oferim:

Pregatire intensa in sesiuni de training cu durata de 2 saptamani

Participarea la concursuri si acordarea unor bonusuri care recompenseaza performanta individuala si pe cea de echipa;

Sustinere si promovare in cariera;

Telefon de serviciu si abonament nelimitat de voce si date

Descrierea companiei

We want to inspire people to capture the opportunities of a digital future and build a better tomorrow. That is why we are here. Over 30 years ago, we made the first ever mobile phone call and sent the first SMS in Britain and have been changing the lives of billions of people ever since. We are taking 4G to the Moon and using big data for social good to intelligent transport systems and emergency drones, we are still shaking things up. Be part of a company which helps those who need it most. Whether teaching girls to code, providing connectivity to disaster hit areas or putting on our trainers and running for charity. We believe being different is good. We’re proud to offer equal opportunities regardless of race, nationality, cultural background, gender, age, marital status, sexual orientation, gender identity, disability, religious or political belief.We can only leverage this diversity by building an inclusive culture where everyone is respected, can be themselves and strive to be their best. Your different perspectives help us to shape the future. The future is exciting. Ready?

Expirat
Customer Relationship Advisor IPP - Vodafone Store Agnita  -  Vodafone Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close