CUSTOMER OPERATIONS SPECIALIST

AUTONOM ASSISTANCE 2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- Căutăm o persoană dinamică, cu excelente abilități de comunicare, gândire analitică și o puternică dorință de dezvoltare;
- Inițierea acțiunilor și acționarea cu încredere;
- Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
- Bune abilități de comunicare;
- Bune cunoștințe de operare pe calculator; (Gmail, Drive, Excel)
- Foarte bune aptitudini de orientare către client și atenție la detalii;
- Bune abilități de negociere;
- Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, persoana empatica și creativă;
- Experiența în call center reprezintă un avantaj;
- Comunicarea proactivă, arătarea empatiei, concentrarea atenției pe satisfacția și nevoile clienților, diplomație;
- Acționarea cu integritate, oferirea de soluții, menținerea atitudinii pozitive;
- Abilități de gestionare a timpului, atenție la detalii;
- Percepția constructivă a criticii;
- Capabil să lucreze bine individual, dar și în echipă.

Descrierea jobului

Principalele responsabilități:

- Gestionarea email-urilor și apelurilor telefonice din partea clienților.
- Introducerea în sistem a comenzilor și urmărirea lor pană la finalizarea cazurilor.
- Preluarea și alocarea intervențiilor de tractări auto șoferilor.
- Informarea conducătorilor auto asupra sarcinilor ce le revin și a modificărilor ce apar în modul de lucru.
- Urmărirea respectării de către conducătorii auto a sarcinilor de serviciu, a modului de lucru.
- Receptarea sau comunicarea internă a diverselor informații.
- Monitorizarea modificărilor transmise electronic prin aplicație și procesarea corespunzătoare a datelor.
- Suport administrativ: procesarea informațiilor, privind activitatea administrativă a companiei.- Lucru în echipa cu colegii de departament și agențiile Autonom din țară.
- Suport Customer Care în weekend + sărbători legale (1 weekend/luna)

Beneficii:

Pachetul salarial este format din salariul de bază + bonuri de masă (după 3 luni).
Abonament medical la o clinică privată.
- Decontare transport;
- 7 card;
Investim în oameni și oferim suport pentru dezvoltare personală (cărți, cursuri).
Oportunități de creștere în cadrul companiei, în funcție de performanță și gradul de implicare.
Suntem implicați în problemele comunității din care facem parte, de aceea ai posibilitatea să produci o schimbare cu ajutorul Fundației Autonom.

Descrierea companiei

Autonom Assistance este o societate de asistență rutieră cu acoperire atât la nivel național, cât și în cadrul Uniunii Europene. Cu un sistem foarte bine pus la punct disponibil 24/7, 365 de zile pe an, se oferă suport prin asistență telefonică, localizare prin sistem GPS a autovehiculelor de intervenție și mobilizarea imediată a echipajului în situațiile de urgență.

Autonom Services SA este singura companie românească care a primit titlul de Best Employer timp de 4 ani consecutiv. Aceeași distincție am primit-o anul acesta în cadrul galei Business Review Awards.
În 2018 ne-am alăturat comunității celor 123 de organizații recunoscute de WorldBlu la nivel mondial, care promovează principiile democratice și încurajează libertatea la locul de muncă. Avem cea mai extinsă rețea de mobilitate din România, cu o flotă de 9000 de autoturisme noi și 44 de agenții în 33 de orașe.Misiunea noastră este de a oferi servicii ireproșabile la prețuri oneste.

Mai multe detalii găsiți pe:
www.asistentarutiera.ro
www.autonom.ro
www.leasingoperational.com

Publicat 3 Iun. 2022 Reactualizat 3 Iul. 2022 Expiră 3 Iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.