
Customer Care Team Leader
Mainfreight SRL
- 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Studii
Departamente
Salariu
Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere
Nespecificat
Candidatul Ideal
Suntem in cautarea unui coleg entuziast, organizat, dornic sa isi continue cariera intr-un rol de coordonare de echipa si care sa fie totodata caracterizat prin atentie la detalii, responsabilitate, cu orientare catre rezultate si cu focus permanent pe nevoile clientilor companiei. Daca te consideri potrivit sa coordonezi o echipa dedicata relatiei cu clientii, sa imbunatatesti continuu procesele interne si KPI-urile specifice serviciului de transport pe care il furnizam pe piata si sa accepti provocarile unei pozitii aflate mereu intre nevoile clientilor si solutiile operationale, atunci te asteptam sa iti depui candidatura pentru pozitia de Team Leader Customer Care, Mainfreight Transport Ploiesti.
Descrierea jobului
Ce trebuie sa faci, impreuna cu echipa pe care o coordonezi:
- Sa gestionezi relatia cu clientii alocati si sa coordonezi echipa de Customer Care;
- Sa imbunatatesti continuu procesele interne si KPI-urile specifice gestionarii clientilor din portofoliul companiei;
- Sa cunosti conditiile contractuale in relatia cu clientii activi din portofoliul companiei si sa monitorizezi, prin KPI-uri, indeplinirea acestora atat din partea clientilor cat si din partea Mainfreight;
- Sa fi implicat direct in procesul de analiza a incidentelor de calitate (Claims) si in definirea actiunilor corective si preventive;
- Sa monitorizezi saptamanal evolutia venitului realizat pentru toti clientii din portofoliul companiei si sa propui actiuni de crestere a venitului;
- Sa mentii relatia si comunicarea zilnica cu clientii, atat prin procesul zilnic de procesare a comenzilor cat si in situatiile cu risc la client (neonorare comenzi, calitatea serviciului in afara standardului asteptat de client);
- Sa asiguri comunicarea cu clientul in cazul cererilor de oferte pentru servicii de transport spot, in afara conditiilor contractuale;
- Sa urmaresti evolutia comenzilor de la clienti, de la momentul primirii si pana la inchiderea lor cu respectarea tuturor termenelor impuse de comun acord;
- Sa promovezi serviciile de transport ale companiei in relatia cu clientii din portofoliul activ si catre potentiali clienti;
- Sa coordonezi procesul de centralizare, intocmire si emitere a facturilor catre clientii alocati echipei Customer Care;
- Sa integrezi noii clienti in procesul operational si in gestiunea echipei Customer Care.
- Sa gestionezi relatia cu clientii alocati si sa coordonezi echipa de Customer Care;
- Sa imbunatatesti continuu procesele interne si KPI-urile specifice gestionarii clientilor din portofoliul companiei;
- Sa cunosti conditiile contractuale in relatia cu clientii activi din portofoliul companiei si sa monitorizezi, prin KPI-uri, indeplinirea acestora atat din partea clientilor cat si din partea Mainfreight;
- Sa fi implicat direct in procesul de analiza a incidentelor de calitate (Claims) si in definirea actiunilor corective si preventive;
- Sa monitorizezi saptamanal evolutia venitului realizat pentru toti clientii din portofoliul companiei si sa propui actiuni de crestere a venitului;
- Sa mentii relatia si comunicarea zilnica cu clientii, atat prin procesul zilnic de procesare a comenzilor cat si in situatiile cu risc la client (neonorare comenzi, calitatea serviciului in afara standardului asteptat de client);
- Sa asiguri comunicarea cu clientul in cazul cererilor de oferte pentru servicii de transport spot, in afara conditiilor contractuale;
- Sa urmaresti evolutia comenzilor de la clienti, de la momentul primirii si pana la inchiderea lor cu respectarea tuturor termenelor impuse de comun acord;
- Sa promovezi serviciile de transport ale companiei in relatia cu clientii din portofoliul activ si catre potentiali clienti;
- Sa coordonezi procesul de centralizare, intocmire si emitere a facturilor catre clientii alocati echipei Customer Care;
- Sa integrezi noii clienti in procesul operational si in gestiunea echipei Customer Care.
Descrierea companiei
Mainfreight is a global logistic service provider with branches in Europe, The Netherlands, Belgium, France,Italy,Spain, Romania, Ukraine,Poland and Russia. Moreover, Mainfreight works with a world-wide network of high quality partners.
We offer services like: warehousing, value-added services, contract manufacturing, co-packing, return logistics, customer service centres, transport, European forwarding and global Air & Ocean freight.
Our services are based upon a close cooperation with our customers. Only this way we can make your logistics work.
Publicat
13 mai 2022
Expiră
12 iun. 2022
Joburi similare