Publicat 13 Iun 2019 | Reactualizat 11 Iul 2019 | Expiră 14 Iul 2019

Customer Care Support with Italian

15 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Va face parte din echipa care intra in contact direct cu clientul UniCredit, persoane fizice sau juridice.

Cerinte:

  • Obligatoriu cunostinte limba italiana nivel cel putin B2, preferabil si limba engleza nivel minim B1.
  • Cunostinte bune pachet Microsoft Office.
  • Disponibilitate pentru lucrul in ture (in functie de activitatea desfasurata programul poate fi de zi L-V sau de zi+noapte L-D).
  • Absolvent de studii liceale sau superioare
  • Viitorul nostru coleg este o persoana multitasking cu dorinta de invatare, sociabila, responsabila, cu bune abilitati de comunicare si cu o mentalitate orientata catre client, calitate necesara pentru oferirea unor servicii de calitate
Reprezinta un avantaj:
  • Experienta intr-o functie similara de customer support.

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • Gestioneaza activităti de asistenta suport prin intermediul apelurilor inbound / outbound, ticket on-line, e-mailuri pentru servicii care se incadreaza in aria de activitate si conform cu activitatile de Business Continuity. Serviciile oferite sunt de informare si / sau suport pentru diferite produse bancare (POS, aplicatii de Online Banking, carduri debit/credit);
  • Gestioneaza activitătile operative stabilite pe baza obiectivelor și priorităților / termenelor atribuite de responsabilul său, utilizand aplicatii informatice și softul specializat, in conformitate cu manualele, criteriile, practicile și procedurile predefinite;
  • Dobandește cunostintele și abilitătile tehnice și operative necesare pentru desfasurarea activitatii;
  • Cauta informațiile solicitate de client utilizand instrumentele disponibile;
  • Documenteaza toate informatiile legate de apel în conformitate cu procedurile standard de operare;
  • Identifica prioritătile pentru apelurile in asteptare;
  • Identifica, raportează și gestionează incidentele legate de serviciul efectuat;
  • Ofera solutii adaptate fiecarei probleme intalnite in conformitate cu procedurile Companiei si nevoile clientilor;
  • Respecta standardele de calitate ale Companiei in ceea ce priveste raportul cu clientii sai.
Beneficii:
  • Salariu fix intre 4700 ron brut si 5500 ron brut in functie de pozitia in companie Junior / Senior;
  • Spor lucru la casca in functie de vechime;
  • Spor lucru de noapte – 50%;
  • Spor 90 lei/zi weekend lucrata;
  • Bonuri cadou in valoare de 1920 lei/an;
  • Bonuri de masa in valoare de 15 lei/zi lucrata;
  • Orele suplimentare / sarbatorile legale platite 200%
  • 21 zile de concediu/an minim in functie de vechimea in munca
  • 24 ore invoire libere platite/an;
  • Bonus de performanta anual;
  • Contract perioada determinata de 1 an SAU nedeterminata;
  • Decontare taxi pentru turele de noapte;
Angajatii nostri beneficiaza si de:
  • Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista, tanara si dinamica;
  • Sesiuni de training pentru dobandirea cunostintelor necesare desfasurarii activitatii (invatarea produselor bancare si a sistemelor informatice utilizate)
  • Platforma online pentru cursuri de dezvoltare soft skills si limbi straine
  • Oportunitati reale de crestere personala si profesionala intr-o companie multinationala. Avem un parcurs definit de crestere profesionala, avansarile de cariera de la un rol la urmatorul se fac prin o crestere salariala de 15%.
  • Conditii preferentiale de Staff la achizitionarea produselor bancare Unicredit
  • Asigurare medicala la unul din centrele Medicover/Medlife/Regina Maria
  • Asigurare de viata si de transport
  • Contributie lunara suplimentara din partea Companiei catre Pilon III de pensie
  • Abonament Worldclass cu discount
  • Sediul in imediata vecinatate a statiei de metrou Pipera.

Descrierea companiei

P4cards, subsidiara a Grupului SIA, a fost infiintata la sfarsitul anului 2016 si are ca obiect de activitate gestionare operatiunilor de e-money si a serviciilor de card-processing ale Unicredit Bank Italia, Austria si Germania. In Romania, societatea desfasoara activitati de Back Office si Customer Support pentru clientul UniCredit Italia.
Societatea numara in prezent aproximativ 350 de angajati care isi desfasoara activitatea in sediile din Milano, Verona, Brescia, Treviso, Munchen, Nuremberg si Bucuresti. Activitatea sa se desfasoara in conformitate cu planul strategic al Grupului SIA care prevede intarirea propriei pozitii competitive pe scara europeana.
Grupul SIA este lider european in planificarea, realizarea si gestionarea infrastructurilor si serviciilor tehnologice dedicate Institutiilor Financiare, Bancilor Centrale, Firmelor si Administratiilor Publice, in ariile de plata e-money, a serviciilor de retea si pietelor de capital.
Grupul SIA furnizeaza servicii in 46 de tari si functioneaza si prin intermediul filialelor in Austria, Germania, Romania, Ungaria , Africa de Sud, Belgia si Olanda si birouri de reprezentanta in Anglia si Polonia.
In 2015, grupul SIA a gestionat gestionat 13,5 milioane carduri de plata, 1.200 milioane de operatiuni de plata, 206.000 POS-uri si 11.000 ATM-uri.

Expirat
Customer Care Support with Italian  -  P4CARDS SRL Verona Sucursala Bucuresti