
Customer Care Representative with German
Candidatul Ideal
- Fluency in English and German;
- Customer-focused and good communication skills;
- Availability to work on shifts;
- Strong and motivated.
Descrierea jobului
- Acting as a technical point of contact between the engineering team, customers, and partners.
- Creating the problem ticket, dispatching the problem ticket to the corresponding engineer (team) based on product line and network element type;
- Ensuring that cases are raised within SLA time, and that entitlement check is performed. In case of emergency cases, he/she will contact TAC/local support engineers and notify them about the incident.
200122AC
Descrierea companiei
APT Resources & Services SRL
Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor.
Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.
Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.