Publicat 25 Apr 2018 | Reactualizat 23 Mai 2018 | Expiră 26 Mai 2018

Customer Advocate pentru Amazon (italiana sau spaniola)

50 posturi
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Impreuna cu clientul nostru Amazon, lider mondial in e-Commerce, deschidem noi oportunitati ca, Customer Advocate (CA), pentru vorbitorii de limba italiana si vorbitorii de limba spaniola din intreaga tara in cadrul celei mai mari retele de suport pentru clienti - Customer Advocacy Network (CAN). Comunitatea virtuala CAN numara peste 500 de Customer Advocates din peste 150 de orase din Europa, toti lucrand ca o echipa!

Daca:

  • Doresti un job care iti ofera posibilitatea sa lucrezi de acasa si sa interactionezi cu clientii
  • Cunosti limba spaniola sau limba italiana, nivel avansat
  • Comunici eficient si esti orientat/a spre solutionarea cererilor clientilor
  • Iti place sa navighezi pe Internet
Atunci, poate avem job-ul ideal pentru tine!

Candidatul ideal:
- Bune cunostinte de limba spaniola sau italiana (scris, citit si vorbit)
- Orientare spre client si spre rezolvarea solicitarilor acestuia in cel mai scurt timp
- Dorinta de a invata continuu utilizand platforme online
- Capacitate foarte buna de organizare si de a lucra in mod autonom/independent
- Bune abilitati de comunicare in mediul virtual, utilizand platforme social media
- Experienta anterioara in relatii cu clientii (reprezinta un avantaj)
- Experienta in utilizarea calculatorului si Internetului.

Pentru a putea sa iti desfasori activitatea este necesar:
- sa ai o conexiune buna la Internet prin cablu
- sa ai acces la o camera linistita in care sa iti desfasori activitatea
- sa fi disponibil/a sa lucrezi prin rotatie de luni pana duminica, in intervalul orar 07:00 - 24.00

Descrierea jobului

Responsabilitati:

- Solutionarea cererilor clientilor in limba italiana sau in limba spaniola prin telefon, e-mail si chat conform politicilor si practicilor Amazon
- Inregistrarea activitatilor realizate conform instructiunilor de lucru.

Beneficii:

  • Oportunitatea de a te dezvolta impreuna cu echipa numarul 1 din lume in Customer Services Support din conforul casei tale
  • Oportunitatea de a urma un training dedicat de Customer Support, personalizat nevoilor tale de dezvoltare
  • Asigurarea resurselor necesare pentru a invata si a te dezvolta de-a lungul intregii colaborari
  • Prezenta intr-un mediu dinamic, distractiv, provocator si creativ
  • Garantia unui bonus pentru finalizarea cu succes a perioadei de training
  • Venituri lunare consistente ce includ parte fixa si variabila, in functie de performanta
  • Posibilitatea de a-ti organiza activitatile personale functie de nevoie datorita programului de lucru rotational stabilit pentru cel putin 1 luna inainte.

Descrierea companiei

Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane.

Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane.

Humangest Group va pune la dispozitie o gama variata de servicii:

  • Recrutare si Selectie de Personal
  • Leasing de Personal
  • Administrare de Personal si Payroll
  • Evaluarea performantelor angajatilor
  • Training
  • Outplacement
  • Detasare de Personal in Strainatate

Expirat
Customer Advocate pentru Amazon (italiana sau spaniola)  -  HUMANGEST GROUP