Publicat 27 Iun 2019 | Reactualizat 19 Iul 2019 | Expiră 27 Iul 2019

Customer Advisor cu Limba Română

1 post
Customer Advisor cu Limba Română
Call center, consilier client, romana, retail, customer care

CE NE DORIM DE LA TINE: ✓ Să ai o atitudine pozitivă și orientată către client ✓ Excelente abilităti de comunicare (ascultare activă) și atenție la detalii ✓ Să îți placă să lucrezi în echipă, să te adaptezi ușor
CE VEI FACE LA WEBHELP : ✓ Vei răspunde la solicitările clienților unui lanț foarte cunoscut de magazine prin telefon și e-mail. Vei găsi soluții și vei garanta calitatea serviciilor. ✓ Te vei putea implica direct în crearea noilor procese și vei avea oportunitatea să faci parte dintr-un proiect la început de drum și în continuă dezvoltare
CINE SUNTEM: WEBHELP este un grup francez specializat în customer care management, cu 50 000 de angajați care lucrează în 140 de centre de contact situate în 35 de tări, dintre care România, Franța, Maroc, Belgia, Marea Britanie, Portugalia, Olanda, India, Elveția, Italia, Germania, Polonia, Republica Cehă, etc. Numărul 1 în Europa și clasat în topul celor mai bune companii globale BPO, Grupul WEBHELP continuă să-și mărească echipele, promovând o politică de satisfacție a clienților și a angajaților. WEBHELP numără peste 2000 de angajați în România, care lucrează în 4 centre de contact din București, Galați, Iași și Ploiești, iar printre cei mai mari clienți ai noștri se numără : Sephora, Samsung, Vodafone, Orange, etc.
CE BENEFICII VEI AVEA: ✓ Un venit atractiv cu beneficii lunare flexibile la alegere ✓ Un mediu de lucru tanăr, dinamic care îți va permite să înveți și să evoluezi pe plan profesional 😊 ✓ Training pentru a înțelege mai bine produsele clientului și pentru a ști să promovezi imaginea mărcii. ✓ De asemenea, vei beneficia de traininguri care te vor ajută să îți dezvolți mai bine orientarea spre client, abilitătile analitice și muncă în echipă.
Consilier
Customer Advisor cu Limba Română  -  WEBHELP ROMANIA