CRM Trainee – Academia de Banking

LIBRA INTERNET BANK SA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Ai finalizat studiile superioare sau ești student în an terminal;
  • Te caracterizează energia, entuziasmul, plăcerea de a interacționa cu diferite tipologii de oameni;
  • Pasionat/ă de comunicare, vânzări, negociere, cifre;
  • O persoană ambițioasă, dornică să învețe și să evolueze.

Descrierea jobului

Primul job nu se uită niciodată. Mai ales dacă ești în echipa potrivită.
De aceea, dacă alegi să te alături echipei Libra în rolul de CRM Trainee, noi ne vom asigura că vei beneficia de sprijinul necesar pentru a-ți începe o carieră de succes în banking.
Vei găsi aici o echipă tânără, cu oameni energici (sau energizeri), adevărați profesioniști (🔝), dispuși întotdeauna să te ajute.

Rolul de CRM Trainee se adresează celor care sunt în căutarea primului loc de muncă. Nu te vom întreba de anii de experiență pe piața muncii. În schimb ne vom bucura să ne povestești despre proiectele în care te-ai implicat, programe de voluntariat, lucrurile care te pasionează.

Salariul de încadrare pentru rolul de CRM Trainee este de 4500 lei brut. Ulterior, în funcție de evoluția ta în cadrul Academiei și gradul de potrivire cu cerințele rolului, vei putea avansa pe rolul de CRM și vei putea beneficia de o grilă de salarizare superioară și de câștiguri suplimentare prin sistemul de bonus existent.

Ce este Academia de Banking:
- Un program de training, plătit, timp de 1 lună, prin care ai oportunitatea de a experimenta în mod practic viața unui om de vânzări.
- Pregătirea este orientată către învățarea de tip „learning by doing”. Pornim de la aspectele teoretice, pe care le vei putea aplica la nivelul interacțiunilor reale cu clienții, și exersăm prin jocuri de rol cum să trebuie gestionate situații concrete.
- Ulterior acestei perioade, în funcție de evoluția ta în Academie, vei fi unul dintre Customer Relationship Managerii din sucursalele noastre

Despre job
  • Participi fizic, timp de 1 lună, la sesiuni de training în care înveți să faci banking la modul practic;
  • Trainingurile au loc de luni până vineri, în intervalul 9:00 – 17.30;
  • Modulele parcurse sunt concentrate pe soft skills, comunicare în banking și nu numai, pe procesul de vânzare și relația cu clientul, precum și pe analiza financiară, administrare, juridic și operațiuni bancare.
  • În toată această perioadă de învățare, ești plătit ca pentru un job full-time;
  • În urma trainingului, poți ocupa rolul de Customer Relationship Manager într-una dintre sucursalele noastre din Bucuresti;
Beneficiile oferite:
  • program flexibil, inclusiv “Late Monday & Early Friday”;
  • liber de ziua ta de nastere;
  • concediu de studii;
  • tichete de masa si de vacanta;
  • abonamente medicale premium la clinici private;
  • costuri bancare preferentiale (comisioane, schimburi valutare, dobanda credit).

Descrierea companiei

Libra Internet Bank oferă un mediu de lucru provocator, modern şi orientat către rezultate. Suntem organizaţia care susţine tinerii excepţionali, ambiţioşi, care doresc să-şi contureze un brand profesional şi să-şi dezvolte cariera îndrumati de specialiştii băncii. Suntem o echipă tânără şi dinamică. La noi vei găsi adevăraţi profesionişti, oameni cu experienţă, comunicativi şi proactivi care apreciază performanţa. Entuziasmul şi energia acestora îţi vor oferi o atmosferă de lucru plăcută şi colegială.

Libra Internet Bank, parte a grupului American de investitii New Century Holdings (NCH), reprezinta o institutie financiar bancara infiintata in anul 1996 si operationala din anul 1997.

Libra Internet Bank mizeaza pe rapiditate in procesarea solicitarilor si operatiunilor bancare, pe crearea unuia din cele mai moderne si dinamice servicii de Internet Banking dar si pe lansarea de produse premiate, sistem de plati online LibraPay, Access investigator si multe altele, consolidandu-si astfel strategia de “banca a internetului” inca din anul 2011.

Ne remarcam in peisajul bancar din Romania prin orientarea spre inovatie, spre utilizarea aplicatiilor online si a noilor tehnologii in conceperea de produse si servicii bancare bazate pe Internet si adaptate secolului XXI. Libra Internet Banking si-a castigat increderea celor mai exigenti reprezentanti ai societatii si mediului de afaceri, fiind prima banca din tara noastra ce are la baza conceptul de “bancher pe care il cunosti”, abordand printr-o strategie de nisa segmentul medical si IMM, iar apoi alte profesii liberale si companii medii si mari. Scopul principal al bancii este excelenta in afaceri, motiv pentru care ne angajam sa generam valoare durabila clientilor si ne straduim permanent sa le oferim accesibilitate la servicii ireprosabile, gandind in viitor si autodepasindu-ne.

Pentru noi, clientul reprezinta cea mai importanta valoare, motiv pentru care incercam sa il cunoastem cat mai bine si sa fim permanent atenti la nevoile si cerintele sale pentru a-i putea oferi servicii si produse de o calitate superioara in comparatie cu cele disponibile pe piata bancara. Suntem profesionosti si exigenti cu noi insine, suntem perfectionisti si auto-didacti si ne dorim ca fiecare client Libra Internet Banking sa plece incantat de produsele si serviciile oferite.

Te asteptam alaturi de echipa noastra!

Publicat 15 Mart. 2023 Reactualizat 29 Mart. 2023 Expiră 14 Apr. 2023
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.