Credit controller

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Credit Controller
Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana organizata, meticuloasa, responsabila, serioasa si in acelasi timp sociabila. Este de dorit sa aiba o dictie buna si sa fie o prezenta placuta, dand dovada de o capacitate buna de comunicare si relationare cu colegii.

Este important sa fie capabil/a sa isi stabileasca prioritatile printr-o buna auto-organizare. Cunoasterea pachetului OFFICE (Word, Excel, PowerPoint) este necesara pentru buna desfasurare a activitatilor zilnice.
  • Cunostinte de contabilitate primara si gestiune.
  • Gandire analitica.
  • Atentie la detalii.
  • Capacitate de a lucra in echipa.
  • Adaptabilitate in orice situatie.
  • Multi-tasking si capacitatea de a lucra cu termene limita.
  • Cautam o persoana punctuala, dornica de a invata lucruri noi si cu orientare profesionala pe termen lung.

Descrierea jobului

  • verificarea clientilor la asigurator si stabilirea conditiilor contractuale;
  • redactarea si verificarea contractelor comerciale, verificarea si arhivarea instrumentelor de plata garantie la contract.
  • punctaje fise furnizori si clienti si reglarea erorilor impreuna cu departamentul de contabilitate.
  • confirmari de sold lunare, semestriale, anuale pentru clienti si furnizori;
  • evidenta avansurilor primite de la client si stornarea celor neincasate la final de luna.
  • verificarea si notificarea clientilor restanti;
  • verificarea si notificarea clientilor care au marfa rezervata in depozit;
  • întreţinerea bazei de date, a documentelor si operarea in sistemul informatic de gestiune;
  • arhivarea electronica a documentelor specifice departamentului de controlling
  • diferite rapoarte punctuale solicitate de seful direct;
  • asigură un flux informaţional eficient între seful de departament si restul departamentelor din cadrul companiei;
  • ofera suport colegilor din departamentul de vanzari pentru solutionarea diferitelor situatii in relatia cu clientii companiei, sau din punct de vedere al procedurilor si fluxurilor operationale.

Oferta:
  • Salariu fix
  • Acces la cafeneaua interna
  • Zile dedicate pentru prajituri, fructe, patiserie
  • Acces la libraria Bookster
  • Acces la resturantul Naan cu preturi preferentiale
  • Mediu de lucru placut

Descrierea companiei

Compania Delta Studio a fost fondata in urma cu 25 de ani, in urma unei nevoi identificate in piata: nevoia de schimbare. Aceasta nevoie a pornit, in primul rand, din intimitatea fiecarui camin, iar de aici, compania a inceput sa ofere solutii integrate, conturandu-si o misiune simpla, dar cu substanta: Oameni fericiti prin design interior.

Aceasta misiune a ghidat compania inca din stadiul ei incipient. 25 de ani mai tarziu, nevoia de a crea confort, acolo unde petrecem cel mai mult timp, inca este sustinuta. Si de ce n-ar fi? Pana la urma, este in natura umana sa-si doreasca un confort, pentru o stare de bine.

Misiune: Oameni fericiti prin design interior.

Publicat 1 aug. 2022 Reactualizat 8 aug. 2022 Expiră 31 aug. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.