County Manager

iCredit Romania
5 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Absolvent studii superioare finalizate ;
Experienta de coordonare echipe minim 1 an, pe pozitii similare (institutii financiar bancare, asigurari)
Activitate de teren ( 60%);
Cunostinte de limba engleza (nivel mediu);
Cunostinte solide de tehnici de vanzari si management strategic;
Bune cunostinte privind legislatia si activitatea de casierie;
Cunostinte de operare PC de nivel mediu: Word, Excel,
Abilitati foarte bune de comunicare si de negociere;
Spirit antreprenorial ;
Abilitati de leadership;

Descrierea jobului

Responsabilitati Manageriale
Recrutarea, dezvoltarea si coordonarea echipei din care face parte;

Indeplinirea targetelor lunare (vanzari si colectari creante).

Planificarea si organizarea activitatii echipei;

Gestionarea clientilor alocati din portoliul existent;

Crearea unui nou portofoliu de clienti, baze de date.

Reprezinta compania in raport cu autoritatile statului si cu furnizorii externi, pentru punctele de lucru coordonate;

Asigura functionalitatea punctelor de lucru in conditii optime, respectand politica si regulametul intern al companiei.
Responsabilitati administrative (casierie)
Gestioneaza partea de casierie a punctelor de lucru (supravegheaza activitatea de incasare si eliberare numerar;)
Intocmeste documente de incasare si de predare a banilor;
Respecta politica, normele si reglementarile aflate in vigoare in ceea ce priveste desfasurarea activitatiilor intr-o institutie financiar non bancara.
Coordoneaza activitatea si asigura suport tuturor membrilor echipei.
Beneficii:
Pachet de remuneratie atractiv compus din salariu fix plus bonusuri din vanzari;
Tichete de masa lunar,
Asigurare privata de sanatate;
Cadou aniversar;
Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime.
Posibilitati de dezvoltare a carierei;
Mediu de lucru placut.

Descrierea companiei

Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti.

iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung.

Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor.

Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.

Publicat 10 Oct. 2022 Reactualizat 9 Nov. 2022 Expiră 9 Nov. 2022
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.