County Manager

iCredit Romania - 5 poziții
Oraș de lucru
Bacau, Ludus și alte 3
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

  • Absolvent studii medii cu diploma de bacalaureat (studii superioare finalizate cu Diploma de licenta constituie avantaj);
  • Experienta de coordonare echipe minim 2 an, pe pozitii similare;
  • Experienta anterioara in industria creditelor de consum de cel putin 1 an;
  • Limba engleza (nivel mediu);
  • Foarte bune tehnici de vanzari si management strategic;
  • Bune cunostinte privind legislatia si activitatea de casierie;
  • Cunostinte de legislatie comerciala aplicabila institutiilor financiare nebancare;
  • Cunostinte de operare PC: Word, Excel, PowerPoint;
  • Abilitati foarte bune de comunicare si de negociere;
  • Spirit antreprenorial dezvoltat, gandire analitica si structurata;
  • Abilitati de leadership;

Descrierea jobului

Responsabilitati Manageriale
  • Recrutarea, coordonarea si controlul echipei;
  • Indeplinirea obiectivelor lunare (vanzari si colectari);
  • Gestionarea eficienta a bugetelor alocate;
  • Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata;
  • Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu;
  • Mentinerea relatiei cu autoritatile locale si cu furnizorii externi, pentru punctele de lucru coordonate;
  • Dezvoltarea retelei de birouri si al portofoliilor de clienti din zona alocata;
  • Respectarea si aplicarea prevederilor legale in vigoare, in materie de AML/CFT/ KYC;
Responsabilitati administrative (casierie)
  • Incasarea si eliberarea de numerar;
  • Intocmirea documentelor de incasare si de predare a banilor;
  • Respectarea plafonului de casa conform legislatiei in vigoare;
  • Depunerea zilnica a sumelor incasate in contul Companiei.

Beneficii:
  • Programe de training si devoltare personala;
  • Bonusuri lunare in functie de performanta;
  • Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime.
  • Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei;

Descrierea companiei

Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti.

iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung.

Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor.

Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.

Publicat 8 nov. 2021 Reactualizat 8 dec. 2021 Expiră 8 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.