Candidatul Ideal
Studii superioare – construcții civile sau inginerie economică
Experiență anterioară într-un post similar sau într-o firmă de construcții – minimum 3 ani
Cunostințe și abilități în realizarea și verificarea situațiilor de lucrări pentru construcții și instalații
Cunostințe tehnice despre tehnologiile din construcții, norme de lucru, articole de lucrări și modul în care se compun costurile pentru lucrările de construcții
Cunoștințe operare PC: pachet MS Office cu experiență extinsă cu Excel.
Capacitate de viziune de ansamblu a unui proiect, inclusiv implicațiile financiare ale acestuia;
Abilități de planificare, coordonare, conducere și control;
Abilități foarte bune de comunicare, abilități foarte bune de lucru atât individual, cât și în echipă;
Experiență anterioară într-un post similar sau într-o firmă de construcții – minimum 3 ani
Cunostințe și abilități în realizarea și verificarea situațiilor de lucrări pentru construcții și instalații
Cunostințe tehnice despre tehnologiile din construcții, norme de lucru, articole de lucrări și modul în care se compun costurile pentru lucrările de construcții
Cunoștințe operare PC: pachet MS Office cu experiență extinsă cu Excel.
Capacitate de viziune de ansamblu a unui proiect, inclusiv implicațiile financiare ale acestuia;
Abilități de planificare, coordonare, conducere și control;
Abilități foarte bune de comunicare, abilități foarte bune de lucru atât individual, cât și în echipă;
Descrierea jobului
Disponibilitatea de a călători în interes de serviciu.
Analiza, verificarea și documentarea măsurătorilor lucrărilor pe teren (la locul de punere în operă) și pe baza proiectelor de execuție;
Verificarea și urmărirea întocmirii situațiilor de lucrări ale subcontractorilor pentru proiectele de care răspunde direct, fiind implicat/ă în realizarea lor, fie pe cele pe care le supervizează;
Verificarea și urmărirea procesului de întocmire a situațiilor de lucrări către client pentru proiectele de care răspunde direct, fiind implicat/ă în realizarea lor, fie pe cele pe care le supervizează;
Validarea situațiilor de lucrări ale subcontractorilor în aplicația de management integrat (ERP) și se asigură de corecta înregistrare pe capitolele bugetare definite;
Validarea facturilor aferente situațiilor de lucrări pentru prestatorii din fiecare proiect, înainte de a se înregistra în contabilitate;
Urmărirea actualizării bugetelor de cheltuieli și repartizarea corectă a costurilor pe capitolele bugetare, conform politicilor interne, pentru costurile departamentului operațional, inclusiv pe proiectele de execuție active;
Realizarea bugetului departamentului și execuția lui, împreună cu directorul operațional;
Urmărirea permanentă a stadiului șantierelor în raport cu planificarea dpdv economic;
Analiza costurilor planificate în raport cu costurile reale;
Urmărirea fluxului de numerar pe fiecare proiect;
Realizarea analizelor complexe de costuri la nivel de buget, capitol bugetar, subcapitol sau articol;
Calcularea costul final al investiției și consumurile specifice;
Participarea la întocmirea bazei de prețuri de producție sau execuție lucrări.
- Relatie ierarhica directa cu Managerul de Proiect;
-Intocmirea rapoartelor periodice cerute de sediul central Control Proiect;
-Participarea la completarea bugetului economico-financiar al
proiect;
-Intocmirea Raportului lunar intern al proiectului;
-Calcularea costurilor de intretinere si functionare pentru unitatile de productie ale proiectului
(stație de asfalt, stație de beton, stație de balast stabilizat, cost de funcționare a atelierului);
Proiect / Controlul costurilor
-Asamblarea rapoartelor zilnice de productie emise de departamentele de productie
și reprocesarea informațiilor în funcție de nevoile specifice;
-Intocmirea Raportului lunar intern al proiectului;
-Calcularea costurilor de intretinere si functionare pentru unitatile de productie ale proiectului
(stație de asfalt, stație de beton, stație de balast stabilizat, cost de funcționare a atelierului);
Intocmirea de rapoarte lunare privind situatia economica, respectiv;
-Producția și costurile înregistrate în șantierele ale companiei;
- Efectuarea de analize de pret pentru diferite activitati ale santierelor din
pentru a stabili rentabilitatea activităților respective față de cel venituri stabilite în listele de cantități;- diverse activitati cerute de conducerea societatii
Analiza, verificarea și documentarea măsurătorilor lucrărilor pe teren (la locul de punere în operă) și pe baza proiectelor de execuție;
Verificarea și urmărirea întocmirii situațiilor de lucrări ale subcontractorilor pentru proiectele de care răspunde direct, fiind implicat/ă în realizarea lor, fie pe cele pe care le supervizează;
Verificarea și urmărirea procesului de întocmire a situațiilor de lucrări către client pentru proiectele de care răspunde direct, fiind implicat/ă în realizarea lor, fie pe cele pe care le supervizează;
Validarea situațiilor de lucrări ale subcontractorilor în aplicația de management integrat (ERP) și se asigură de corecta înregistrare pe capitolele bugetare definite;
Validarea facturilor aferente situațiilor de lucrări pentru prestatorii din fiecare proiect, înainte de a se înregistra în contabilitate;
Urmărirea actualizării bugetelor de cheltuieli și repartizarea corectă a costurilor pe capitolele bugetare, conform politicilor interne, pentru costurile departamentului operațional, inclusiv pe proiectele de execuție active;
Realizarea bugetului departamentului și execuția lui, împreună cu directorul operațional;
Urmărirea permanentă a stadiului șantierelor în raport cu planificarea dpdv economic;
Analiza costurilor planificate în raport cu costurile reale;
Urmărirea fluxului de numerar pe fiecare proiect;
Realizarea analizelor complexe de costuri la nivel de buget, capitol bugetar, subcapitol sau articol;
Calcularea costul final al investiției și consumurile specifice;
Participarea la întocmirea bazei de prețuri de producție sau execuție lucrări.
- Relatie ierarhica directa cu Managerul de Proiect;
-Intocmirea rapoartelor periodice cerute de sediul central Control Proiect;
-Participarea la completarea bugetului economico-financiar al
proiect;
-Intocmirea Raportului lunar intern al proiectului;
-Calcularea costurilor de intretinere si functionare pentru unitatile de productie ale proiectului
(stație de asfalt, stație de beton, stație de balast stabilizat, cost de funcționare a atelierului);
Proiect / Controlul costurilor
-Asamblarea rapoartelor zilnice de productie emise de departamentele de productie
și reprocesarea informațiilor în funcție de nevoile specifice;
-Intocmirea Raportului lunar intern al proiectului;
-Calcularea costurilor de intretinere si functionare pentru unitatile de productie ale proiectului
(stație de asfalt, stație de beton, stație de balast stabilizat, cost de funcționare a atelierului);
Intocmirea de rapoarte lunare privind situatia economica, respectiv;
-Producția și costurile înregistrate în șantierele ale companiei;
- Efectuarea de analize de pret pentru diferite activitati ale santierelor din
pentru a stabili rentabilitatea activităților respective față de cel venituri stabilite în listele de cantități;- diverse activitati cerute de conducerea societatii
Descrierea companiei
Manelli Impresa S.p.A. este o companie, lider în sectorul construcțiilor, care se mândrește cu o experiență solidă în dezvoltarea de proiecte complexe și inovatoare.
Valorile noastre ghidează ceea ce construim, inclusiv parcursul nostru profesional.
Pasiune și determinare
Punem pasiune și determinare în proiectul nostru, urmărind constant excelența și provocându-ne limitele.
Calitate și excelență
Adoptăm cele mai înalte standarde în fiecare inițiativă și proiect, urmărind excelența în toate acțiunile noastre.
Consecvență
Consecvența reprezintă o valoare fundamentală care ghidează fiecare decizie și acțiune, asigurând transparență și încredere în relațiile noastre cu clienții și angajații.
Curaj și inovație
Suntem curajoși, dar niciodată nesăbuiți, în explorarea de noi idei și soluții. Rămânem deschiși la schimbare și nu ezităm să explorăm soluții inovatoare și mai puțin convenționale.
Încredere și delegare
Avem încredere în colegii noștri și ne străduim zilnic să delegăm sarcinile și responsabilitățile în mod eficient, știind că aceasta este cheia creșterii și a succesului afacerii.
Colaborare și muncă în echipă
Credem cu tărie în valoarea colaborării și a muncii în echipă, recunoscând că succesul este rezultatul unui efort colectiv.
Siguranță și bunăstare
Ne realizăm lucrările prin asigurarea unui mediu sănătos și sigur pentru toți, plasând siguranța și bunăstarea în centrul priorităților noastre.
Etică și responsabilitate socială
Ne angajăm să menținem practici durabile și să acționăm cu integritate, respectând oamenii și comunitățile în interacțiunile noastre zilnice.
Valorile noastre ghidează ceea ce construim, inclusiv parcursul nostru profesional.
Pasiune și determinare
Punem pasiune și determinare în proiectul nostru, urmărind constant excelența și provocându-ne limitele.
Calitate și excelență
Adoptăm cele mai înalte standarde în fiecare inițiativă și proiect, urmărind excelența în toate acțiunile noastre.
Consecvență
Consecvența reprezintă o valoare fundamentală care ghidează fiecare decizie și acțiune, asigurând transparență și încredere în relațiile noastre cu clienții și angajații.
Curaj și inovație
Suntem curajoși, dar niciodată nesăbuiți, în explorarea de noi idei și soluții. Rămânem deschiși la schimbare și nu ezităm să explorăm soluții inovatoare și mai puțin convenționale.
Încredere și delegare
Avem încredere în colegii noștri și ne străduim zilnic să delegăm sarcinile și responsabilitățile în mod eficient, știind că aceasta este cheia creșterii și a succesului afacerii.
Colaborare și muncă în echipă
Credem cu tărie în valoarea colaborării și a muncii în echipă, recunoscând că succesul este rezultatul unui efort colectiv.
Siguranță și bunăstare
Ne realizăm lucrările prin asigurarea unui mediu sănătos și sigur pentru toți, plasând siguranța și bunăstarea în centrul priorităților noastre.
Etică și responsabilitate socială
Ne angajăm să menținem practici durabile și să acționăm cu integritate, respectând oamenii și comunitățile în interacțiunile noastre zilnice.
Joburi similare
- 29 Apr. 2025
INGINER CONSTR./ BORDURAR-PAVATORI/ NECAL/ECONOM. COST CTROL
RAD PANORAMA CONSTRUCT S.R.L.
Ploiesti, Sinaia, Moreni și alte 2 orașe4000 - 12000 RON net / lună