Publicat 07 Mai 2019 | Reactualizat 06 Iun 2019 | Expiră 07 Iun 2019

Corporate Relationship Manager

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

  • minimum 2 years of experience in a similar position in the banking field
  • client oriented
  • capable to build and maintain efficient banking relationship with the client portfolio
  • excellent communication skills (both written and verbal),
  • positive and pro- active attitude
  • team player
  • analytical thinking
  • determination to get things done
  • good knowledge of the local market
  • good knowledge of English
  • good knowledge of Microsoft Office

Descrierea jobului

  • coordinate and maintain the business relationship of the Bank with the Corporate clients ( 1-50 MEUR annual turnover), while actively screening the market to identify relevant new business potential;
  • maintain profitable business with his/her client portfolio, deliver top-level quality banking services and successfully identify new commercial opportunities;
  • continuous development of the client portfolio – origination, approval, negotiation and implementation of financing and cash management offers
  • monitor performance and profitability indicators per client and per portfolio of clients
  • achieve annual budget targets
  • deliver customized bank products and services, based on efficient and proactive attitude
  • draw up different types of reports – meeting reports, budget etc.;

Descrierea companiei

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am construit brandul sunt:

  • Jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem;
  • Inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor;
  • Adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate;
  • Profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

Pe scurt:

  • 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
  • 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

Ai un loc in echipa noastra daca:

Demonstrezi spirit antreprenorial, iti plac provocarile si esti un jucator de echipa; Iti doresti să iti dezvolti continuu competentele si abilitatile, iti place sa inveti din experientele avute, cautand progresul; Iti sustii colegii in propria dezvoltare, fiind disponibil si aratând respect fata de ei.

Expirat
Corporate Relationship Manager  -  BRD-Groupe Societe Generale