Publicat 23 Nov 2018 | Reactualizat 14 Dec 2018 | Expiră 23 Dec 2018

Corporate Customer Services Officer

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 1 an experiență în muncă

Candidatul ideal

Job Requirements:

University degree or student
English skills (speaking and writing)
Microsoft Office package proficiency
At least 6 months experience within the company and previous experience in customer related areas would be a plus

Competencies:

Customer orientation attitude
Learning agility and investigation capacity
Communication skills (both oral and written, phone skills)
Good Planning and Organizing skills
Attention to details
Know how to work independently, show the ability to solve problems
Flexible, can do attitude, positive attitude
Collaboration skills

Descrierea jobului

You should take care of the customers by doing:

Investigation of unallocated amounts for voluntary pension funds (P3 missing payment details), in order to obtain the missing details necessary to collect the monthly contributions

Outbound and inbound calls to/from P3 employers to collect the missing details or to confirm the unclear details or for any request from employer

Correct registration of details in the specific applications

Dedicated Person for the individual Big Emplyer portfolio, including various tasks (eg. Payment confirmation, operational changes, obtaining the payment details, reports, support for Corporate Sales team, brokers and Agents in the pre-sales and post-sales process, meetings etc.)

Collaborate with the Collection and Commercial Administration Department to solve various issues that enable the collection process

Involvement in other CCM activities (upon case, if any picks appear in the activity of the division)

NN direct account activation for employers

Descrierea companiei

NN este o companie de asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.

Grupul NN din România, include activitățile NN Asigurări de Viață și NN Pensii, companii lider pe piețele de profil, și NN Investment Partners, numărul patru în topul companiilor de administrare a fondurilor mutuale din România.

Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități de dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături de clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și de încredere. Valorile noastre de bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.

Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi de zi.

NN Romania in cifre:

2,2 milioane clienți unici de asigurări de viață, pensii obligatorii și pensii facultative Cote de piață decembrie 2016:

• Asigurari de viata: 32,6%

• Pensii obligatorii (Pilonul 2) - 36,5% în funcție de active

• Pensii facultative (Pilonul 3) - 50,2% în funcție de active

Corporate Customer Services Officer  -  NN Asigurari de Viata