Corporate Banking Relationship Manager

UniCredit Bank - 3 poziții
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

Notă:

Luăm în serios protecția datelor, securitatea și conformarea cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal și a vieții private. Te invităm să parcurgi aici întregul document privind prelucrarea datelor cu caracter personal înainte de a aplica.

Cerinte:
  • Studii superioare economice
  • Minimum 3 ani experienta in vanzari
  • Abilitati de analiza financiara
  • Limba engleza nivel avansat

Alte competențe necesare:
  • Simt analitic si structurat
  • Proactivitate
  • Orientare spre client
  • Abilitatea de a identifica si valorifica oportunitati
  • Abilitati antreprenoriale
  • Determinare, incredere in sine
  • Buna autocunoastere
  • Capacitate de a lucra independent dar si in echipa

Descrierea jobului

Despre echipa:

Cu noi ai întotdeauna parte de un mediu prietenos, care te susține și îți oferă libertatea de a acționa, de a explora și de a-ți atinge țelurile cu pasiune, creativitate și dinamism.
Suntem alături de tine pentru a găsi împreună soluții flexibile și de durată. Te ajutăm să fii mereu cea mai bună versiune a ta în interacțiunile cu clienții, colegii și coechipierii.

Principalele responsabilități:
  • Realizezi bugetul alocat
  • Gestionezi relatia dintre banca si clientii din portofoliul alocat, asigurand un inalt grad de satisfactie si fidelizare a clientilor
  • Dezvolti portofoliul de clienti prin achizitionarea de noi clienti care indeplinesc criteriile de eligibilitate stabilite prin strategia comerciala a bancii
  • Vinzi intreaga gama de produse si servicii ale bancii si generezi oportunitati de vanzari incrucisate (cross selling) cu celelalte segmente si subsegmente de clienti din cadrul bancii sau al societatilor comerciale ce fac parte din grupul UniCredit
  • Pregatesti oferte indicative
  • Asiguri calitatea analizei financiare a imprumutatului (atat cantitativa, cat si calitativa)
  • Intocmesti rapoartele comerciale specifice segmentului (de exemplu: weekly reports, CAP, CRM etc.)
  • Urmaresti proactiv, in scop preventiv, evolutia portofoliului de credit gestionat si intocmirea – la timp – a aplicatiilor de revizuire/prelungire a facilitatilor de credit

Beneficii:
  • Tichete de masă în valoare de 20 lei
  • 13 salarii
  • Abonament medical
  • Prețuri speciale la activități sportive prin WorldClass și 7Card
  • Programe de învățare pe tot parcursul experienței cu noi
  • Reduceri speciale la peste 100 de parteneri
  • Bonus de Sărbătorile Pascale și de Crăciun - 300 lei
  • Zi liberă pentru ziua ta de naștere
  • Zi liberă pentru situații neprevăzute
  • 3 zile libere pentru propria căsătorie sau a copiilor
  • 5 zile libere la nașterea copilului

Descrierea companiei

UniCredit este o banca europeana de top, cu o retea internationala activand pe 50 de piete, cu mai mult de 8.500 de sucursale si pestede angajati. Grupul opereaza in 17 tari europene.

In Romania, oferim servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

Suntem una dintre principalele institutii financiare din Romania, angajator recunoscut international pentru excelenta in managementul oamenilor si pentru orientarea sa permanenta catre performanta, in toate ariile de activitate.

Pe plan extern, dorim sa fim considerati o companie in care oamenii pot avea incredere. Intern, dorim ca angajatii nostri sa se poata identifica cu valorile companiei, si impreuna, prin tot ceea ce facem, sa contribuim la crearea unui mediu de lucru remarcabil.

Invatarea este o experienta ce se desfasoara pe parcursul intregii noastre vieti, fiind esentiala pentru dezvoltarea personala si profesionala. In cadrul UniCredit Bank oferim angajatilor oportunitati si instrumente de invatare diverse in vederea dezvoltarii carierei, tinand cont de nevoile specifice ale fiecaruia.

In consecinta, ne angajam in diferite activitati si proiecte pentru a incuraja conduitele ce respecta modelul nostru de valori si pentru a crea o atmosfera de transparenta, avand ca scop dezvoltarea profesionala a colegilor si evaluarea corecta a performantelor lor.

Te asteptam in echipa noastra!

Publicat 3 mai 2022 Reactualizat 17 mai 2022 Expiră 2 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.