Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.
Pe scurt, jobul e simplu: sa ai idei si sa le exprimi in cuvinte.
Dincolo de prima vedere, lucrurile se complica. Avem nevoie de oameni cu spirit ascutit, priceputi la:
- a identifica acele tipare, franturi de ganduri, temeri si prejudecati ce plutesc haotic prin capul omului de rand;
- a le asocia in moduri inedite, memorabile si relevante pentru mesajul care trebuie transmis;
- a alege, dintre cele cateva sute de mii de cuvinte ale limbii romane (sau milionul mai bogatei engleze), fix acea combinatie care aduce ideea la viata si o face sa vorbeasca publicului. Clar, raspicat, memorabil si convingator.
Daca provocarea noastra nu te intimideaza, ai trecut deja prima proba. Raman “detaliile”:
Studii superioare (sau student), preferabil in cadrul unei facultati cu profil uman
Stapanire excelenta a limbilor romana si engleza
Cunostinte solide de Word si Powerpoint
Foarte bine familiarizat cu mediul online
Activ in social media (conturi de Facebook, Twitter, blog personal)
Ambitios, creativ, adaptabil
Cultura generala minima. (de ex. sa stii cel putin ca balena e mamifer, ca Ulan Bator nu e un fel de mancare, ca Maradona nu e un pictor renascentist si sa nu crezi ca adriancopilulminune are ceva de-a face cu muzica).
Simtul umorului bine dezvoltat.
Creatie: In colaborare cu echipa de creatie, copywriterul se va implica in fiecare faza creativa, de la abordarea conceptuala a proiectului pana la finalizarea sa.
Social media: Activitate sustinuta in retele sociale online.
Agentie de publicitate marketing driven in plina expansiune.
www.zetcommedia.ro
De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.
Am înțeles