Publicat 25 Sep 2020 | Reactualizat 25 Oct 2020 | Expiră 26 Oct 2020

Coordonator zonal logistica distributiei

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Studii superioare;
Experiență de lucru în depozit și/sau platforme logistice;
Experiență de lucru cu sisteme automatizate de management depozit și distribuție (WMS, Route Planner, TMS);
Experiența de implementare sisteme automatizate de management depozit constituie un avantaj;
Cunoștințe de operare pe calculator și sisteme informatice;
Cunoștințe de limbi străine, nivel mediu (germană și/sau engleză);
Disponibilitatea de a învăța lucruri noi;
Abilități de comunicare și lucrul în echipă;
Gândire organizată, analitică și flexibilă;
Disponibilitate deplasări în țară.

Descrierea jobului


- Identifică nevoile de școlarizare ale angajaților în privința utilizării sistemelor informatice de management depozitare si instrucțiunilor de lucru
- Realizează și actualizează materiale de școlarizare în sistemele informatice de management depozitare
- Participă la proiecte de modificare și optimizare a proceselor interne de lucru și a sistemelor informatice de management depozitare și monitorizează permanent implementarea acestora
- Participă la proiecte de modificare și optimizare a spațiilor de depozitare de la nivelul magazinelor și monitorizează permanent implementarea acestora
- Acordă drepturi de utilizator pentru acces în sistemele informatice de management depozitare pentru angajații din magazinele pe care le coordonează
- Propune și implementează structura drepturilor de utilizator (șabloane) pentru sistemele informatice de management depozitare, pentru angajații din centrală și cei din magazine, în funcție de poziția pe care aceștia o ocupă
- Colaborează la realizarea instrucțiunilor de lucru
- Participă la implementarea, testarea programelor/ echipamentelor nou-instalate/ utilizate și prezintă propuneri
- Stabilește scopurile și obiectivele instruirii și / sau prezentărilor, precum și metodele de instruire
- Susține efectiv programe de școlarizare, în acord cu necesitățile și obiectivele firmei și ale angajaților
- Realizează feedback / evaluare cursanți
- Elaborează propuneri pentru alte nevoi identificate în timpul școlarizării și face propuneri de dezvoltare
- Elaborează rapoarte de vizită cu privire la activitățile desfășurate în cadrul deplasărilor în interes de serviciu
- Evaluarea rezultatelor seminariilor și şcolarizărilor


Oferta (bonusuri, beneficii)
- salariu atractiv și Tichete de masă;
-laptop, mașină de serviciu și telefon mobil;
- alte beneficii*: de Crăciun, Paște, zi de naștere, vacanță, asigurare privată de sănătate
- sistem informatic performant si logistica moderna;
- oportunitatea unei cariere intr-un concern international
* acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei cf. CCM la nivel de unitate

Mentiuni suplimentare
”Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash & Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați site-ul societății la adresa www.selgros.ro, secțiunea Cariere.”

Descrierea companiei

Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc și deține 23 de magazine în România. Selgros se află printre liderii comerțului românesc pentru că își îndeplinește cu seriozitate misiunea de a oferi, zilnic, o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect.

Obiectivul nostru este de a servi calitate și prospețime profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri. Cu mii de parteneri, sute de mii de clienți și comunități puternice acolo unde suntem prezenți, scrutăm viitorul pentru a fi mereu utili și de încredere.

În 2011, Selgros a intrat în portofoliul Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea B2B şi food service din Europa, cu operaţiuni în șapte țări europene (Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia). Preluarea rețelei de către Transgourmet confirmă atenția crescândă pe care Selgros o acordă pieței gastro și evidențiază calitățile definitorii ale companiei: puterea succesului, energia excelenței și pasiunea ca bază a oricărei acțiuni.

Expirat
Coordonator zonal logistica distributiei  -  SELGROS Cash&Carry

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close