Publicat 25 Mar 2008 | Reactualizat 22 Apr 2008 | Expiră 28 Apr 2008

Coordonator Vanzari Corporate-Bucuresti

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cerinte:
- Absolvent studii superioare
- Experienta relevanta in domeniul vanzarilor intr-o pozitie similara
- Experienta in lucrul cu bugete si target-uri lunare
- Experienta manageriala
- Cunostinte solide MS Office, email, Internet
- Permis de conducere

- Team player, orientat catre rezultate, proactiv si organizat
- Abilitati de coordonare, comunicare, control si negociere
- Capacitatea de organizare si incadrare in termene
- Disponibilitate la un program flexibil

- Constituie avantaje:
- cunoasterea limbii engleze
- studii superioare in domeniul medical / farmaceutic
- experienta in domeniul vanzarilor de servicii medicale / farmaceutice
- detinerea unui portofoliu de contacte si clienti

Descrierea jobului

Descrierea postului:
Pentru regiunea Bucuresti, compania MedCenter cauta o persoana dinamica, orientata spre rezultat, care sa se alature Departamentului de Vanzari.

Obiectivul postului:
Cresterea vanzarilor la nivelul regiunii atribuite, prin coordonarea eficienta a echipei de vanzari segmentul Corporate. Produsul: serviciile obligatorii anuale de medicina muncii si abonamente medicale pentru angajatii companiilor private din orice domeniu

Principalele responsabilitati:
- Asigura atingerea planului de vanzari stabilit de conducere
- Supervizeaza si monitorizeaza activitatea echipei de vanzari aflata in subordinea sa
- Propune solutii in vederea realizarii/atingerii obiectivelor stabilite
- Elaboreaza si prezinta periodic rapoartele solicitate de superiori
- Evalueaza periodic activitatea subordonatilor
- Instruieste si testeaza agentii de vanzare in perioada de proba
- Participa activ in formarea si dezvoltarea echipei din subordine

Oferta (bonusuri, beneficii):
- pachet salarial competitiv;
- bonusuri salariale functie de rezultate;
- masina de serviciu, telefon mobil,
- programe periodice de formare si perfectionare profesionala;
- posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes intr-o companie de renume, cu o pozitie solida pe piata

Descrierea companiei

Într-un domeniu precum cel de Sănătate, în care orice rezultat greşit al unei analize sau orice diagnostic incorect determină consecinţe grave pentru pacient, experienţa şi calitatea certificată sunt cele care primează întotdeauna în alegerea furnizorului Dumneavoastră de servicii medicale.
MEDCENTER a avut un parcurs ascendent, însă cea mai spectaculoasă creştere a avut loc în perioada 2003-2004, ani în care MEDCENTER a schimbat statutul de furnizor local cu cel naţional de servcii medicale prin deschiderea a două noi centre şi preluarea a trei laboratoare de analize medicale din cadrul unor Spitale Judeţene. Începând de atunci, compania şi-a întărit mereu reţeaua de centre medicale şi laboratoare prin noi deschideri sau preluări şi are la acest moment 470 de angajaţi care administrează un portofoliu de peste 500 companii client şi în jur de 50.000 de abonamente private de sănătate, în timp ce numărul de analize medicale efectuate anual de către MEDCENTER a depăşit 4 milioane.
Cu 10 ani de experienţă în domeniu, MEDCENTER reprezintă unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii medicale din România.
La acest moment oferim servicii medicale clinice şi de laborator în următoarele oraşe: Bucureşti (Berceni, Vitan, Victoriei), Iaşi, Buzău, Brăila, Focşani, Baia Mare, Cluj Napoca şi Brasov.
Compania trece print-un proces de extindere si dezvoltare sustinut , scopul acestui proces fiind de acoperire a unei zone de activitate cat mai larga.

Expirat
Coordonator Vanzari Corporate-Bucuresti  -  MEDCENTER

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close