Candidatul Ideal
Ai experiență în expediții maritime internaționale? Îți place să dezvolți relații de lungă durată cu clienții și reușești să îi fidelizezi în timp? Ești motivat/ă de un mediu dinamic în care te poți implica pentru a-ți crește rezultatele? Ești o persoană organizată și îți organizezi ziua de lucru într-un mod eficient?
Acest anunț este conceput pentru a atrage profesioniști ambițioși care doresc să facă parte dintr-o firmă cu renume, într-o echipă dinamică și provocatoare. Dacă îți dorești un job în care să poți demonstra ce poți, te așteptăm în echipă!
Abilități necesare:
- experiență profesională de 2-3 ani în expediții maritime internaționale
- cunoștințe solide despre Incoterms, tipuri de documente maritime și reglementări vamale
- abilități de organizare și coordonare a activității de transport
- flexibilitate și atenție la detalii
- limba engleză obligatoriu nivel avansat
- cunoștințe avansate operare PC și utilizare softuri logistice (TMS, CRM)
- capacitatea de comunicare și relaționare și de gestionare a termenelor limită;
- capacitate de analiză și sinteză și de corectitudine în raportare;
- fire sociabilă, cu spirit de inițiativă, deschisă către experiențe noi și lucrul în echipă.
Acest anunț este conceput pentru a atrage profesioniști ambițioși care doresc să facă parte dintr-o firmă cu renume, într-o echipă dinamică și provocatoare. Dacă îți dorești un job în care să poți demonstra ce poți, te așteptăm în echipă!
Abilități necesare:
- experiență profesională de 2-3 ani în expediții maritime internaționale
- cunoștințe solide despre Incoterms, tipuri de documente maritime și reglementări vamale
- abilități de organizare și coordonare a activității de transport
- flexibilitate și atenție la detalii
- limba engleză obligatoriu nivel avansat
- cunoștințe avansate operare PC și utilizare softuri logistice (TMS, CRM)
- capacitatea de comunicare și relaționare și de gestionare a termenelor limită;
- capacitate de analiză și sinteză și de corectitudine în raportare;
- fire sociabilă, cu spirit de inițiativă, deschisă către experiențe noi și lucrul în echipă.
Descrierea jobului
Responsabilități:
• Organizarea și coordonarea transporturilor maritime door-to-door (FCL/LCL)
• Emiterea comenzilor de transport și rezervarea spațiului la liniile maritime
• Coordonarea cu operatorii portuari, agenții de navă, brokerii vamali și alți furnizori implicați în lanțul logistic
• Urmărirea transporturilor și actualizarea clienților în timp real cu privire la statusul livrărilor
• Verificarea și pregătirea documentației aferente (B/L, packing list, facturi, certificate de origine etc.)
• Aplicarea corectă a termenilor Incoterms în relația cu clientul și furnizorii
• Întocmirea și menținerea fișelor de transport în sistemele interne (TMS, ERP)
• Comunicarea proactivă cu clienții pentru rezolvarea eventualelor probleme sau întârzieri
• Colaborarea strânsă cu departamentele vamă, depozit și contabilitate pentru procesarea eficientă a comenzilor
Beneficii:
- salariu atractiv
- regim de lucru hibrid
- apartenența la o companie cu renume în piața din România
- apartenența la o echipă de profesioniști
- oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică
• Organizarea și coordonarea transporturilor maritime door-to-door (FCL/LCL)
• Emiterea comenzilor de transport și rezervarea spațiului la liniile maritime
• Coordonarea cu operatorii portuari, agenții de navă, brokerii vamali și alți furnizori implicați în lanțul logistic
• Urmărirea transporturilor și actualizarea clienților în timp real cu privire la statusul livrărilor
• Verificarea și pregătirea documentației aferente (B/L, packing list, facturi, certificate de origine etc.)
• Aplicarea corectă a termenilor Incoterms în relația cu clientul și furnizorii
• Întocmirea și menținerea fișelor de transport în sistemele interne (TMS, ERP)
• Comunicarea proactivă cu clienții pentru rezolvarea eventualelor probleme sau întârzieri
• Colaborarea strânsă cu departamentele vamă, depozit și contabilitate pentru procesarea eficientă a comenzilor
Beneficii:
- salariu atractiv
- regim de lucru hibrid
- apartenența la o companie cu renume în piața din România
- apartenența la o echipă de profesioniști
- oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică
Descrierea companiei
24HR Concept este o firmă de recrutare. Lucrăm alături de clienții noștri pentru a ne asigura de cea mai bună potrivire între temperamentul și asteptările candidaților și ceea ce oferă companiile din punct de vedere al climatului de lucru, al etapei de dezvoltare în care se află compania și al valorilor nescrise care guvernează activitatea de zi cu zi.
Fiind o companie de recrutare externă, avem avantajul de a analiza și a vedea toate specificitățile companiei, chiar și cele care sunt atât de prezente în cultura companiei încât nu mai sunt percepute ca atare de cei din interior și care fac o mare diferență pentru candidați.
Fiind o companie de recrutare externă, avem avantajul de a analiza și a vedea toate specificitățile companiei, chiar și cele care sunt atât de prezente în cultura companiei încât nu mai sunt percepute ca atare de cei din interior și care fac o mare diferență pentru candidați.
Joburi similare
- 9 Iun. 2025
Dispecer / coordonator transport international de marfuri
AGEXIM TRANSPORT&LOGISTICS
Pitesti, Mioveni, Topoloveni - 3 Iun. 2025
Dispecer / Coordonator Transport International
Valden Group International S.R.L.
Pitesti550 - 825 EUR net / lună