Publicat 04 Apr 2017 | Reactualizat 25 Apr 2017 | Expiră 05 Mai 2017

Coordonator Tehnic Suport Date (Level 2) _ Cluj

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 3 ani experiență în Inginerie, Telecomunicatii

Candidatul ideal

Studii:
• Diplomă de licență în Calculatoare, Informatică, Telecomunicații sau un domeniu relevant;

Experienţa în muncă:
• Minim 2-3 ani de experienta in roluri de suport tehnic de complexitate similara si pe tehnologia de care este responsabil
• Experiența de prezentare a informațiilor complexe în scris și verbal

Expertiza tehnica:
• Cunostinte avansate si experienta practica cu cel putin una din platformele de date: xDSL, Litespan Alcatel, EDA, OLT,ODB, MA5600 (Huawei )
• Cunostinte avansate si experienta practica pentru platformele de date
• Capabilitati de rezolutie avansata pe serviciile de voce IP/Data/VoIP (coordonator L2 Date)
• Minim 3 ani de experiență de depanare retele de Date si servicii VOIP (coordonator L2 Date)

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Cunoasterea retelelor de telecomunicatii
• Abilități excelente de organizare și comunicare
• Experiența inițiativelor de schimbare într-un mediu de servicii
• Experiență în Service Level Agreement, Valorile și indicatorii cheie de performanță(KPIs)
• Abilități de negociere necesare pentru a planifica și a conveni termene limită
• Atenție la detalii si eficient in lucrul cu cifrele
• Experienta în utilizarea suitei Microsoft de produse, inclusiv Access, Excel, PowerPoint, Word si Project. (minim nivel avansat MS Excel)

Descrierea jobului

SCOP: Asigura suport tehnic pentru tehnicienii de teren ce lucreaza in reteaua de acces de transmisie de date a Telekom Romania. Activeaza ca principal punct de contact pentru problemele operative aparute in activitatea zilnica a echipei.


RESPONSABILITATI :

• Supervizeaza direct si coordoneaza toate activitatile zilnice ale echipei
• Investigheaza si rezolva probleme complexe si se asigura ca ceilalti membrii ai echipei sunt in masura sa trateze deranjamentele si cererile primite.
• Defineste si actualizeaza proceduri si instructiuni de lucru pentru activitatile echipei.
• Imbunatateste performanta si eficienta echipei prin organizarea de training-uri pentru echipamentele de date pentru care echipa este responsabila.
• Evalueaza solutii tehnice alternative
• Responsabil de calitatea serviciilor livrate de echipa pentru tehnologia pe care o coordoneaza

Descrierea companiei

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste � 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

Coordonator Tehnic Suport Date (Level 2) _ Cluj  -  Telekom Romania Communications S.A.