Candidatul Ideal
- Absolvent de studii superioare (Management, Comunicare, Administrație reprezintă un avantaj);
- Minim 2-3 ani experiență în coordonarea unei echipe de front office/relații clienți, ideal în domeniul medical sau servicii premium;
- Excelente abilități de comunicare, prezentare și relaționare;
- Experiență în gestionarea conflictelor, feedbackului pacienților/clientilor și optimizarea serviciilor;
- Bune abilități de prezentare și promovare a serviciilor companiei;
- Capacitate de planificare – gândire strategică;
- Atitudine pozitivă și orientare către rezultate;
- Capacitate de adaptare și rezistența la stres;
- Excelente cunoștințe operare PC;
- Nivel avansat de lb engleza;
Descrierea jobului
- Asimileaza, aliniaza si cascadeaza directiile strategice si obiectivele anuale de la nivel de management la nivel de echipa;
- Participa activ la dezvoltarea strategiei anuale a departamentului din subordine, avand in vedere istoricul realizarilor, resursele disponibile si competentele personalului, totodata raspunzand de planul aprobat;
- Stabileste, impreuna cu managerul spitalului, indicatorii de performanta (cantitativi si calitativi) specifici activitatii, atat cei individuali cat si cei de echipa, asigurand indeplinirea acestora;
- Monitorizeaza si analizeaza periodic evolutia indicatorilor de performanta si a targetelor si propune actiuni pentru indeplinirea acestora;
- Analizeaza si intocmeste rapoarte lunare/trimestriale/semestriale/anuale privind activitatea departamanetului si participa la dezbaterile privind planurile strategice, de organizare si functionare;
- Centralizeaza si aduce la cunostinta managerului direct si precum si managerilor altor departamente - dupa caz, eventualele dificultati/disfunctionalitati in gestionarea eficienta a solicitarilor pacientilor:
- Informeaza echipa cu privire la strategia de promovare si marketing (actiuni, campanii, evenimente) din cadrul organizatiei, in acord cu obiectivele strategice, avand in permanenta in focus nevoile/cerintele pacientilor
- Creaza o cultura a actiunilor centrata pe client/pacient - EXCELENTA in servicii medicale;
- Se informeaza permanent si propune noi metode de abordare a activitatii de customer service;
- In baza analizelor facute, propune permanent servicii si abordari noi pentru pacientii Arcadia;
- Este responsabil si contribuie activ la cresterea numarului de pacienti - conform strategiei organizatiei si a obiectivelor prestabilite;
- Analizand dinamica zilnica a echipei, a pacientilor/medicilor cu care interactioneaza, propune constant actiuni pentru a:
- dezvolta si implementa strategii integrate de vanzare a serviciilor medicale;
- dezvolta noi servicii medicale/noi colaborari in echipa multidisciplinara medicala;
- imbunatati experienta pacientului pentru a-l determina sa ia decizia de accesare a serviciilor medicale Arcadia
Descrierea companiei
Arcadia Spitale și Centre Medicale este cea mai mare rețea medicală multidisciplinară privată din zona de Nord-Est, fondată pe o structură complexă, în continuă dezvoltare.
Echipa medicală de elită, tehnologia de ultimă generație, mediul confortabil și dotările premium sunt doar o parte dintre motivele pentru care Arcadia Spitale și Centre Medicale este lider de sănătate în regiunea Moldovei.
Maternitate | Spitale | Centre de Imagistică Medicală | Policlinici
www.arcadiamedical.ro
Call Center: 0232 920