Coordonator platforma temperatura controlata Chiajna

Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • 3 ani experiență într-o poziție similară în industria FMCG& Retail
  • Bune cunoștiințe financiare și de gestiune
  • Studii superioare
  • O bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office
  • Experiența în lucrul cu aplicații de tip WMS și TMS
  • Cunoașterea limbii engleze
  • Permis de conducere categoria B
  • Abilități de coordonare, organizare și relaționare
  • Rigurozitate, atenție la detalii și capacitate de asumare a responsabilităţii
  • Bune abilități de comunicare orală și scrisă
  • Spirit de observație, capacitate de selectarea a informațiilor și interpretare obiectivă
  • Gândire analitică și critică
  • Capacitate de prioritizare, planificare activități
  • Capacitate de lucru în echipă
  • Adaptabilitate, flexibilitate și rezistență la stres

Descrierea jobului

Descrierea postului:
  • Gestionarea, supervizarea și coordonarea activității din cadrul Platformei de temperatură controlată
  • Analiza și raportarea componentelor de buget primite la nivel de Platformă
  • Definirea și verificarea zilnică a rapoartelor de activitate de la nivelul Platformei și propunerea de măsuri de optimizare;
  • Organizarea si verificarea respectării procedurilor și instrucțiunilor referitoare la fluxurile logistice;
  • Coordonarea și utilizarea sistemelor automate de gestiune;
  • Planificarea si verificarea ori de câte ori este necesar a activității din Platformă, astfel încât să se obțină optimizarea fluxului Logistică Internă – Calitate;
  • Asigurarea și gestionarea corespunzătoare prin mentinerea ordinii şi curăţeniei întregului areal gestionat (incinta depozitului, parcarea, spațiile de depozitare a ambalajelor etc);
  • Verificarea din punct de vedere financiar a situaţiei din depozit cu privire la: incadrarea costurilor în limitele planificate (materiale, personal, întreţinere, reparaţii etc.) si optimizare;
  • Coordonarea si supravegherea inventarului;
  • Verificarea respectării normelor de Sanatate și Securitate în Muncă si Situații de Urgență;
  • Supravegherea si coordonarea eficientă a tuturor consumabilelor utilizate în activitățile logistice specifice: utilaje și echipamente de lucru.

Oferta:
  • Salariu atractiv și tichete de masa
  • Beneficii*:Crăciun, Paște, vacanță, asigurare privată voluntară de sănătate
  • Oportunitatea unei cariere într-o companie multinațională
  • Sistem informatic performant și logistică modernă.

*acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conf. CCM la nivel de unitate

Informare:

Vă informăm că, prin aplicarea pentru o pozitie în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesati site-ul societății, secțiunea Cariere.

Descrierea companiei

Selgros Cash&Carry este parte din portofoliul Transgourmet Holding AG, a două cea mai mare reţea B2B şi food service din Europa, cu operaţiuni în șapte țări europene (Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia). Preluarea rețelei de către Transgourmet confirmă atenția crescândă pe care Selgros o acordă pieței gastro și evidențiază calitățile definitorii ale companiei: puterea succesului, energia excelenței și pasiunea că bază a oricărei acțiuni.

Selgros Cash&Carry România a intrat pe piață în anul 2001 prin decshiderea primului magazin în Brașov și este unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc. In prezent, Selgros deține 23 de magazine în România și se află printre liderii comerțului românesc pentru că își îndeplinește cu seriozitate misiunea de a oferi zilnic, o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect.

Obiectivul nostru este de a servi calitate și prospețime profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri. Cu mii de parteneri, sute de mii de clienți și comunități puternice acolo unde suntem prezenți, scrutăm viitorul pentru a fi mereu utili și de încredere.

Clientul este în centrul activității Selgros și ne îndeplinim zilnic misiunea de a îi oferi un sortiment bogat și diversificat, de o calitate înaltă la prețuri avantajoase și servicii excelente.

Notorietatea și succesul Selgros se datorează calităților, abilităților și efortului conjugat al tuturor colegilor noştri, care şi-au însuşit principiile și valorile companiei și le transpun cu pragmatism în activitatea zilnică.

Astăzi echipa Selgros România are peste 4493 de membrii, feicare dintre ei la fel de important și de valoros pentru companie, muncim cu placere împreună, ne implicăm, ne asumăm responsabilitățile, ne perfecționăm zilnic și ne facem meseria eficient în beneficiul clienților și companiei. Suntem dedicați muncii noastre, ne bucură întotdeauna lucrul bine făcut și ne dorim să facem ziua mai bună tuturor celor ce ne trec pargul.

Te așteptăm să faci parte din Clubul profesioniștilor Selgros!

Publicat 18 mai 2022 Reactualizat 17 iun. 2022 Expiră 17 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.