Candidatul Ideal
Cerințe:
- Studii superioare absolvite;
- Experiență relevantă de minimum 2-3 ani în domeniul logisticii sau al managementului aprovizionării;
- Abilități solide de organizare și management al timpului;
- Excelente competențe de comunicare și negociere;
- Competențe avansate în utilizarea software-ului logistic și a aplicațiilor din Microsoft Office.
Descrierea jobului
De ce să ni te alături:
Noi credem în OAMENI, apreciem și respectăm fiecare contribuție, îmbrățișând, totodată, oportunitățile aduse de perspectivele diverse ale fiecăruia.
Succesul acestei companii se bazează pe cea mai valoroasă resursă a noastră – oamenii dedicați. Amprenta lor se regăsește în fiecare realizare și în fiecare pas înainte făcut în cei 75 de ani de existență. De aceea, continuăm să ne lăsăm inspirați de idealurile și ambițiile fiecărui coleg și avem încredere că viitorul nostru va fi la fel de promițător ca trecutul pe care îl sărbătorim.
Responsabilități ︇principale:
- Coordonarea și monitorizarea operațiunilor din lanțul de aprovizionare cu materii prime în atelierele de producție, asigurând respectarea programelor de livrare și conformitatea cu politicile și reglementările interne ale companiei;
- Planificarea și supravegherea întregului ciclu al comenzilor: întocmirea documentelor de expediere, organizarea programelor de preluare și livrare, precum și urmărirea transporturilor pentru a garanta livrarea la timp;
- Monitorizarea stocurilor și colaborarea cu echipa de depozit pentru menținerea unor evidențe exacte ale inventarului și pentru asigurarea reaprovizionării prompte;
- Gestionarea solicitărilor și reclamațiilor clienților legate de statusul livrărilor, întârzieri sau alte probleme logistice;
- Analiza și actualizarea periodică a datelor logistice pentru identificarea oportunităților de îmbunătățire, implementând soluții menite să crească eficiența și să reducă costurile operaționale.
Ce oferim?
- Contract pe perioadă nedeterminată;
- Asigurare privată de sănătate și de viață;
- Zile suplimentare în funcție de vechimea în muncă și bonus pentru concediul de odihnă;
- Primă lunară de electricitate;
- Bonuri de masă.
Locatie: Str. Fabricii, nr. 19, Câmpina, Prahova.
Dacă acest rol ți se potrivește, aplică și hai să ne cunoaștem!
De asemenea, te invităm să vizitezi www.electromontaj.ro pentru a afla mai multe despre noi, proiectele noastre de anvergură și impactul pe care îl avem în industrie.
Descrierea companiei
Electromontaj este o companie de construcții în domeniul energiei electrice, înființată în 1949, cu proiecte în întreaga lume, lider pe piața din România.
Electromontaj proiecteaza, construiește, transformă și menține infrastructura pentru transportul și distribuția energiei electrice și este o companie cu capital privat 100% autohton.
Activitatea de producţie internă este organizată în puncte de lucru răspândite pe tot cuprinsul ţării, în unităţi de producţie proprii în Bucureşti (Fabrica de Stâlpi Zincați) şi în Câmpina (Fabrica de Cleme și Armături), Electromontaj deține propria Stația de Testări pentru Stâlpi Electrici din București, una dintre cele mai mari din lume.
Electromontaj are peste 2.000 de angajați.
Din Grupul Electromontaj fac parte companiile Emfor Montaj, Iproeb, Electrotehnica și Hidroconstrucția.