Coordonator Echipa Retail

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Minim 2 ani experienta in lucrul cu clientela si activitatea de creditare;
  • Cunostinte despre produse si servicii bancare;
  • Initiativa, abilitati de organizare si de rezolvare a problemelor;
  • Abilitati foarte bune de relationare si de vanzare;
  • Capacitate de a lucra sub presiune;
  • Capacitate de decizie;
  • Dorinta de dezvoltare profesionala.

Descrierea jobului

  • Este responsabil pentru vanzarea si promovarea efectiva a produselor si serviciilor retail catre clientii existenti si noi, implicit pentru atingerea target-ului aferent clientilor retail;
  • Supervizeaza si controleaza sistematic activitatea de retail a sucursalei si monitorizeaza zilnic target-urile de vanzari;
  • Coordoneaza procesarea tranzactiilor cu numerar;
  • Verifica si controleaza rapoartele zilnice de activitate, precum si toate documentele emise de catre angajatii din subordine, in conformitate cu reglementarile interne aplicabile.

Descrierea companiei

Banca Românească a fost înfiinţată în anul 1992 ca bancă comercială universală, în totalitate cu capital privat, lărgindu-şi treptat gama de produse şi servicii, astfel încât să vină în întâmpinarea nevoilor partenerilor săi de afaceri.

Începând cu septembrie 1996, banca a devenit primul agent Western Union din România. Pentru prima dată în România, o bancă a fost implicată în servicii de transfer electronic de bani în toată lumea.

În 1999, Fondul Româno-American de Investiţii a preluat pachetul majoritar, Banca stabilind parteneriate cu instituţiile financiare internationale, ceea ce i-a permis susţinerea întreprinderilor mici si mijlocii româneşti.

În octombrie 2003, National Bank of Greece a achiziţionat de la Fondul Româno-American de Investiţii 81.65% din capitalul social al Băncii Româneşti, devenind astfel acţionar majoritar.

În vederea creşterii bazei de clienţi, Banca Românească a implementat un program de dezvoltare a reţelei astfel încât, în prezent, operează o reţea Formată din 105 unităţi teritoriale şi 5 centre de afaceri, oferind servicii de calitate clienţilor săi.

Începutul anului 2020 a marcat o nouă schimbare în acționariatul băncii, Eximbank achiziționând 99.279% din capitalul social de la NBG. Politica băncii este de a-şi dezvolta canalele de distribuţie a serviciilor şi produselor şi de a-şi îmbunătăţi permanent activitatea, menţinând în acelaşi timp o abordare prudentă din punct de vedere al riscului.
Publicat 12 nov. 2021 Reactualizat 10 dec. 2021 Expiră 12 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.