Publicat 15 Sep 2020 | Reactualizat 13 Oct 2020 | Expiră 16 Oct 2020

Coordonator Echipa HelpDesk

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

A. Studii: superioare economice sau tehnice
B. Vechime: 2 ani in activitati de suport clientela
C. Cunostinte (IT, limbi straine, know-how specific postului): comunicare si relationare directa cu clientii/beneficiarii, produsele si serviciile oferite de CIT One, limba engleza (nivel mediu), operare avansata PC si suita MS Office
D. Abilitati: adaptare si raspuns la schimbare, lucrul cu ambiguitatea, lucrul sub presiune, prioritizare, aderare la principii si valori, analiza, ascultare, atentie la detalii, comunicare in scris si verbala, confruntare de idei, creativitate si inovare, gandire antreprenoriala si comerciala, gandire conceptuala, lucrul cu oamenii, lucrul independent, managementul proiectelor, managementul stresului, managementul timpului, mediere, negociere, numerica, operare (date, echipamente), organizare, persuasiune, prezentare, redactare si raportare, relationare, rezolvare de probleme, servire clientela, sintetizare, structurare informatie

Descrierea jobului

1. Coordoneaza activitatea de helpdesk clientela asigurand rezolvare intr-un timp cat mai scurt posibil a cerintelor curente, oferind raspunsuri rapide si consiliere pentru o rezolvare rapida a incidentelor/solicitarilor/reclamatiilor si un management efectiv al problemelor;
2. Coordoneaza activitatea de helpdesk pentru centrele de procesare, asigurand rezolvarea cerintelor curente (managementul utilizatorilor, comenzi consumabile, incidente IT etc.);
3. Colaboreaza cu departamentele din administratia centrala si centrele de procesare in vederea tratarii si rezolvarii incidentelor, solicitarilor si reclamatiilor primite;
4. Coordoneaza procesul de analiza a reclamatiilor clientilor, tratarea si rezolvarea acestora si comunicarea rezultatelor catre clienti;
5. Asigura dispecerizarea incidentelor, daca este cazul si verifica respectarea termenelor de raspuns la incidente, asa cum sunt ele definite prin SLA si/sau reglementari interne;
6. Valideaza raspunsurile transmise clientilor la reclamatiile primite;
7. Monitorizeaza gradul de satisfactie a clientilor interni si externi si propune masuri pentru imbunatatire;
8. Pe baza incidentelor, solicitarilor si reclamatiilor primite analizeaza, raporteaza si propune solutii pentru imbunatatirea serviciilor oferite si a fluxurilor operationale existente;
9. Propune, customizeaza, testeaza si urmareste implementarea de noi fluxuri si rapoarte necesare desfasurarii activitatii de helpdesk in conditii optime;
10. Asigura suport in activitatea de implementare a clientilor noi, asigurand legatura intre clienti, administratia centrala si reteaua de centre de procesare;

Descrierea companiei

CIT One a fost infiintata in anul 2009. Activitatea companiei consta in transportul si procesarea de valori, compania avand peste 1000 de angajati.

Expirat
Coordonator Echipa HelpDesk  -  CIT One SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close