Publicat 04 Mar 2020 | Reactualizat 01 Apr 2020 | Expiră 04 Apr 2020

COORDONATOR DEPARTAMENT LOGISTICA

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Eşti persoana potrivită dacă ai:

  • capacitate organizatorică şi dе lucru cu oamenii;
  • un caracter puternic şi fire dinamică;
  • capacitate dе analiză, sinteza, planificare, orientare spre rezultate şi indeplinirea obiectivelor;
  • abilități dе comunicare şi relaționare;
  • minim 5 ani experiență ȋntr-o poziție similară;
  • cunoştinţe dе operare MS Office (Excel, Word).

Descrierea jobului

Rеsponsabilităţile tаlе sunt:

  • organizarea şi coordonarea operațiunilor cu marfă din depozitul central: recepția şi păstrarea in condiții optime a mărfurilor, pregatirea comenzilor şi livrărilor;
  • organizarea activității de gestiune pentru mărfurile din depozitul central conform normelor şi procedurilor in vigoare;
  • organizarea şi coordonarea echipelor de livrare şi recepție, asigurandu-se de respectarea procedurilor interne privind modul de lucru in livrarea comenzilor şi recepționarea mărfurilor;
  • supervizarea organizării şi asigurării mijloacelor de transport necesare pentru livrarea / preluarea de mărfuri către / de la celelalte puncte de lucru ale firmei;
  • supervizarea organizării şi asigurării modalitaților adecvate de transport in vederea livrarii mărfurilor la clienți;
  • verificarea corectitudinii facturilor de servicii emise de către prestatatori inaintea avizării plății.

Alături de noi obţii:
  • posibilitatea dezvoltării pe plan profesional;
  • salariu competitiv;
  • tichete de masă;
  • energie zilnică asigurată de cafeaua proaspătă şi ceaiul cald;
  • pachet de sănătate;
  • prime cu ocazia sărbătorilor atat pentru tine cat şi pentru copiii tăi;
  • zile libere plătite pentru evenimente deosebite ȋn familie.

Descrierea companiei

Logo-ul nostru este ”PARTENER PENTRU PERFORMANȚĂ”. Nu este un logo şi atât, este motivaţia noastră de a reuşi ȋn fiecare zi şi are la bază:

- reputaţia consolidată ȋn timp de a fi cu adevărat un partener de afaceri pentru clienţii noştri;
- performanţa produselor şi serviciilor oferite, asigurată de calitatea, tehnologia şi varietatea care le caracterizează;
- rezultatele obţinute ca urmare a muncii ȋn echipa PARTENER, echipă din care te invităm să faci parte.

Valorile noastre sunt: loialitatea, dinamismul, implicarea, perseverenţa şi spiritul liber, valori ce au contat in reuşita noastră individuală şi de echipă.

Dacă vrei o carieră pe termen lung, vrei să fii apreciat alături de o echipă dinamică, pasionată, dornică să atragă si să lucreze alături de noi colegi si daca toate cele de mai sus te-au convins că suntem echipa ȋmpreună cu care vrei să te dezvolţi, aplică CV-ul tău aici sau trimite-l pe adresa de mail resurse.umane@partner.ro pană la data de 30.03.2020.

PARTENER vine cu experienţa sa ca furnizor premium de scule şi echipamente pentru industrie si construcţii, cu o prezenţă neîntreruptă de peste două decenii pe piaţa de profil din România, prezenţă asigurată prin reţeaua naţională de magazine proprii şi parteneri distribuitori iar pe tine te asteptam cu entuziasmul unui alt inceput.

Expirat
COORDONATOR DEPARTAMENT LOGISTICA  -  PARTENER SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close