Coordonator Colectiv Cash Management

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Cerinţe specifice postului:

Calificare şi experienţă: 3 ani experienta in activitatea bancara, de preferat activitatea de creditare corporate; minim 6 luni experienta in coordonarea unei echipe

Studii: superioare economice/juridice

Alte cerinţe:

Abilităţi/cunoştinţe: cunostinte despre conturi, carduri, aplicatii de internet banking, cunostinte MsOffice, abilitati de comunicare, negociere, analiza si sinteza datelor, rezistenta la stres

Competenţe: planificare si organizare, comunicare, negociere, capacitate de decizie, delegare, managementul conflictelor, spirit de echipa, asumarea responsabilitatii, initiativa, analiza si sinteza datelor

Descrierea jobului

Responsabilităţi principale

Dezvolta si revizuieste produsele de cash management;
Suport pentru semnarea de conventii salariale pentru clientii Unitatii Corporatii;
Monitorizeaza tendintele de dezvoltare ale pietii si propune planuri de actiuni si dezvoltare / grafice de implementare pentru noi produse, pe care le urmareste pana la finalizare;
Este responsabil de crearea de tablou de bord / rapoarte (indicatori, rentabilitate, procente, etc) privind performanta produselor monitorizate si informarea periodica a conducerii ierarhic superioare.
Coordoneaza activitatea prin care se acorda suport fortei de vanzare, sucursalelor bancii si Centrelor de Afaceri in vanzarea produselor, parametrizarea lor sau identificarea solutiilor customizate; organizeaza traininguri impreuna cu acestia in ceea ce priveste vanzarea produselor;
Administreaza si monitorizeaza facilitatile de comisioane pentru produsele corporate de cont curent si servicii bancare atasate;
Colaboreaza cu toate departementele interne bancii in vederea dezvoltarii de noi produse si / sau a parametrizarii lor;
Efectueaza analize privind clientii impreuna cu Managerii Relatii Clientela, in vederea identificarii nevoilor de cash management;
Monitorizeaza si intreprinde actiuni dedicate in vederea cresterii ratei de cross-sell si upsell pentru clientii existenti si/sau potentiali;
Promoveaza produsele de cash management atat pentru Divizia Mari Corporatii cat si pentru Divizia Comercial

Descrierea companiei

Banca Românească, parte a Grupului EximBank, cu acționar majoritar statul român, oferă produse și servicii retail și corporate, de 28 de ani, prin cele peste 90 de sucursale. Banca s-a remarcat anul acesta printr-un răspuns rapid la nevoile comunității, acordând primul credit în Programul IMM Invest și fiind între primele bănci care au susținut cadrele medicale prin Pachetul Nobil. Banca Românească a fost înfiinţată în anul 1992 ca bancă comercială universală, în totalitate cu capital privat, lărgindu-şi treptat gama de produse şi servicii, astfel încât să vină în întâmpinarea nevoilor partenerilor săi de afaceri. Începând cu septembrie 1996, banca a devenit primul agent Western Union din România. Pentru prima dată în România, o bancă a fost implicată în servicii de transfer electronic de bani în toată lumea. În 1996, banca oferea aceste servicii prin 6 locaţii, acum fiind oferite prin 169 de locaţii în întreaga ţară. Conducerea pe baze prudenţiale este evidenţiată de iniţiativa conducerii băncii de a încheia poliţe de asigurare pe piaţa londoneză de asigurări, sub egida grupului Lloyd's, începând cu anul 1997. În consecinţă, Banca Românească a fost prima bancă românească asigurată împotriva riscurilor de fraudă, erori şi omisiuni. În 1999, Fondul Româno-American de Investiţii a preluat pachetul majoritar, Banca stabilind parteneriate cu instituţiile financiare internationale, ceea ce i-a permis susţinerea întreprinderilor mici si mijlocii româneşti. În octombrie 2003, National Bank of Greece a achiziţionat de la Fondul Româno-American de Investiţii 81.65% din capitalul social al Băncii Româneşti, devenind astfel acţionar majoritar. Începutul anului 2020 a marcat o nouă schimbare în acționariatul băncii, EximBank achiziționând 99.279% din capitalul social de la NBG. Banca Românească şi-a îmbunătăţit constant gama de produse şi servicii în vederea dezvoltării activităţii, atragerii de noi clienţi, dar şi loializării celor existenţi prin campanii de promovare şi produse competitive. Politica băncii este de a-şi dezvolta canalele de distribuţie a serviciilor şi produselor şi de a-şi îmbunătăţi permanent activitatea, menţinând în acelaşi timp o abordare prudentă din punct de vedere al riscului.

Publicat 29 nov. 2021 Reactualizat 27 dec. 2021 Expiră 29 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.