Publicat 25 Mai 2020 | Reactualizat 01 Iun 2020 | Expiră 04 Iun 2020

Coordonator Centru Relaţii Clienţi (117423)

1 post |  Aplicare externa
Ai aplicat
Expirat
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Educaţie necesară: studii medii sau studii superioare;
Experienţă practică necesară: minimum 5 ani în domeniul furnizării/distribuţiei energiei;
Cunoştinţe limbi străine: cunoaşterea limbii engleze poate consitui avantaj;
Cunoştinţe IT: deprinderi utilizare MS Office, SAP;
Altele: capacitate de planificare, organizare, conducere, control şi îmbunătăţirea activităţii, capacitate de a lua decizii corecte indiferent de termen, capacitate de negociere şi comunicare; capacitate de adaptare la schimbare, orientarea către client; permanenta preocupare pentru îmbunătăţire.

Descrierea jobului

  • Asiguri şi dezvolți o relaţie optimă cu clienţii din segmentul de piaţă Rezidenţiali punând în aplicare politica companiei de orientare către client prin: comunicare activă, strategii de abordare şi negociere cu clienţii, îmbunătăţirea calităţii serviciilor urmărind astfel atingerea scopurilor exprimate în venituri, profitabilitate şi dezvoltare;
  • Elaborezi planul de activităţi al unităţii operaţionale, monitorizezi şi raportezi stadiul realizării acestuia, în conformitate cu Strategia de Vânzări definită;
  • Asiguri desfăşurarea în condiţii optime a activităţilor de relaţii cu clienţii din cadrul Centrului de Relații Clienți şi implementezi toate activităţile de marketing aflate în legătură directă cu aceasta, în vederea fidelizării şi menţinerii clienţilor, precum şi dezvoltarea de noi activităţi în cadrul pieţei, contribuind la dezvoltarea şi profitabilitatea continuă a companiei;
  • Asiguri managementul contractelor clienţilor rezidenţiali (întocmirea, gestionarea şi derularea contractelor) din cadrul unităţii operaţionale.

Ce îţi oferim
  • Pachet salarial atractiv;
  • Premiu de performanţă;
  • Tichete de masă;
  • Asigurare privată de sănătate;
  • Pensie facultativă;
  • Primă de vacanţă.

Descrierea companiei

E.ON este mai mult decât oportunitatea de a te bucura în CV-ul personal de reputaţia unui angajator din top global Fortune 500 şi de premizele unei cariere solide, pline de beneficii. Este despre apartenenţa la o comunitate energică de colegi cu istorie şi experienţe în industrii diverse, care au în comun forţa, spiritul social, privirea inainte, şi mai ales – faptul că te poţi baza pe ei. E.ON este pentru cei care vor libertatea de a transforma o industrie şi au capabilitatea de a face ce şi-au propus.

Ai aplicat
Expirat
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.
Coordonator Centru Relaţii Clienţi (117423)  -  E.ON Servicii Clienţi

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close