Coordonator achizitii - Produse proaspete

REWE ROMANIA SRL 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Raspunde nevoilor consumatorului si asigura continuitatea și stabilitatea aprovizionării cu bunurile necesare, pentru categoriile pe care le gestioneaza, prin optimizarea activității echipei și coordonarea activităților membrilor.

CANDIDATUL IDEAL:
  • Studii superioare finalizate;
  • Experienta profesionala minim 5 ani;
  • Experienta în aprovizionarea cu produse alimentare minim 3 ani;
  • Experienta in coordonare oameni minim 1 an
  • Cunostinte de operare MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • Cunostinte de limba engleza nivel avansat (limba germana constituie un avantaj);
  • Abilități foarte bune de analiză, comunicare și negociere, fermitate, integritate, responsabilitate
  • Abilitati excelente de comunicare si relationare;
  • Cunoștinte temeinice privind principiile concurențiale.

Descrierea jobului

Rolul acesta presupune să:
  • Participi la procesul de bugetare a obiectivelor pentru anul urmator pentru indicatorii stabiliti;
  • Stabilesti politica sortimentala pentru categoriile pe care le gestioneaza;
  • Analizezi periodic indicatorii de performanta pentru fiecare categorie din subordine si propune masuri si initiative pentru imbunatatirea indicatorilor de performanta
  • Analizezi piata si identifica masuri noi pentru cresterea eficientei si competitivitatii pentru categoriile gestionate;
  • Coordonezi proiectele din aria achizitiilor, in functie de specficul categoriilor;
  • Te asiguri ca membrii echipei pe care o coordoneaza isi ating obiectivele stabilite, respectă procedurile interne și cadrul legal specific;
  • Ai rol de interfata cu celelalte departamente, inclusiv cu achizitorul international.
Răsplătim cu drag eficiența, implicarea si ne dorim pentru angajați sa gaseasca usor un echilibru între viața personală și cea profesională. Suntem siguri ca viitorul nostru ești tu și creștem odată cu tine, de aceea, iți oferim perspective de dezvoltare într-un mediu de lucru sigur și dinamic in care beneficiezi de:
  • tichete de masă acordate sub forma de card;
  • tichete cadou cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun;
  • asigurare medicală privată;
  • acces la biblioteca Bookster, de unde se pot împrumuta cărți în mod gratuit;
  • zile suplimentare pentru concediu de odihna. Pornim de la 22 de zile de concediu și numarul de zile de concediu crește în funcție de vechimea în companie;
  • zi liberă plătită de ziua ta de naștere;

Pentru mai multe informații legate de procesarea datelor personale, te rugăm să accesezi pagina web penny.ro - "Politica de confidențialitate".

Descrierea companiei

Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

Îți prezentăm PENNY:

PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

PENNY Romania deja înseamnă:

>315 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) >6000 de angajați Sediul central al companiei, din Ștefăneștii de Jos

Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.

Ce spun colegii noștri despre PENNY?

„Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

„Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.

Pentru mai multe informatii legate de procesarea datelor personale, va rugam sa accesati pagina de web penny.ro - "Politica de confidentialitate" [https://www.penny.ro/pagina/confidentialitate]

Publicat 3 Oct. 2022 Reactualizat 31 Oct. 2022 Expiră 2 Nov. 2022
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.