Publicat 14 Oct 2019 | Reactualizat 11 Nov 2019 | Expiră 13 Nov 2019

Controlling&Reporting Director - București

1 post

Criterii de selecție

  • Cunostințe de limba engleză

Candidatul ideal

Profilul căutat :

  • Studii superioare finalizate (diplomă de licență/masterat).
  • 10 ani de experiență în management și coordonare de echipe.
  • Experiență într-un mediu multicultural și spirit antreprenorial.
  • Experiență in raportare către top management.
  • Disponibilitate pentru deplasări naționale cât și internaționale.
  • Limba engleză - nivel avansat.
  • Limba franceză – reprezenta un real avantaj.
  • Abilități reale de coordonare și leadership.
  • Orientare spre business, capacitate analitică și viziune pe termen lung.
  • Foarte bune abilități de comunicare și atitudine proactivă.
  • Integritate, adaptabilitate, inițiativă, implicare și dorință de dezvoltare continuă.

Descrierea jobului

Obiectiv :

Coordonează activitățile și departamentele de controlling&reporting din cadrul companiei, asigurând management-ul în concordanță cu strategia companiei. Sprijină top management-ul și implementează politicile și procedurile companiei.

Responsabilități :

  • Coordonează departamentele de controlling&reporting din cadrul companiei.
  • Recrutează, formează, motivează și evaluează personalul.
  • Urmăreste KPI strategici ai companiei si participă la stabilirea direcțiilor de business.
  • Dezvoltă o cultură a inovarii si a eficientizării activității.
  • Se asigură că valorile, regulile și procedurile sunt respectate de către angajați.
  • Colaborează direct cu celelalte departamente ale companiei (training, comercial, recrutare, financiar, IT).
  • Participă și raportează rezultatele în diferite ședințe săptămânale&lunare de management/top management și propune soluții de îmbunătățire.

Beneficii :

  • Pachetul include salariul fix, alte beneficii financiare, cât și non-financiare.
  • Implicare în proiecte transversale la nivel național și internațional.
  • Oportunități reale de a dezvolta o carieră într-un mediu profesionist și multicultural, alături de o echipă dinamică și de succes.

Descrierea companiei

VEO Worldwide Services este un furnizor de servicii B2B, care își desfășoară activitatea în Europa de Est de 12 ani. VEO nu este nici o companie de contabilitate, nici un call center sau o societate comercială. La orice serviciu B2B vă puteți gândi, VEO, probabil, îl oferă, sau intenționează să o facă în următorii doi ani.

Avem o bază de cunoștințe uriașă, construită în acești 12 ani de VEO în Europa Centrală și de Est. Este acolo pentru a o folosi. Ai nevoie doar de dorința de a reuși. Nu te putem ajuta cu acest lucru, dar cu restul…Da, putem!

În acești ani, ar fi putut rămâne o echipă mică sau ar fi putut crește într-un ritm limitat. Însă, VEO este astăzi un grup de companii cu peste 800 de angajați și totul este datorat unor oameni care au îndrăznit să gândească la scară mare și să acționeze curajos pentru a-și urma ceea ce alții ar fi numit, ambiții nerealiste. Este ceea ce așteptăm din partea celor care se alătură companiei. Chiar poți fi următoarea noastră poveste de succes. VEO crește în continuare și prima resursă pentru această creștere a fost și mereu vor fi oamenii noștri.

Controlling&Reporting Director - București  -  Veo Worldwide Services

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close