Controller Financiar/ Contabil

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Candidatul ideal este o persoana dinamică și meticuloasă, cu experiență de minim 3-4 ani în contabilitate sau controlling financiar.

Obiectivul postului: Evidență contabilă conform legislației în vigoare, în concordanță cu legislația în vigoare.

Cerințe:
  • studii superioare de specialitate terminate, calificări pe domeniu
  • cel puțin 3 ani experienta relevanta în domeniul contabilitatii
  • proactivitate, meticulozitate, atenție la detalii
  • dorința de dezvoltare și perfecționare
  • cunoașterea foarte bună a aspectelor contabile și financiare
  • capacitate de analiza si sinteza;
  • abilitatea de a analiza datele, detectând neconformitățile si inexactitatile, totodată având o viziune de ansamblu
  • capacitate de organizare a propriei activități si de a lucra cu termene impuse
  • cunoștințe foarte bune de operare Microsoft Excel
  • cunoașterea limbii maghiare - reprezintă avantaj

Descrierea jobului

Obiectivul postului: Evidență contabilă conform legislației în vigoare, în concordanță cu sistemul organizatoric intern;

Atribuții de contabilitate:

- înregistrează facturile de la furnizori
- înregistrează deconturile de cheltuieli al angajatilor
- verifica corectitudinea întocmirii documentelor fiscale cu care lucrează
- efectuează reconcilierea soldurilor cu partenerii (clienți, furnizori)
- pregătește plățile bancare și înregistrează extrasele bancare
- participa la întocmirea lucrărilor de închidere lunară

Atribuții de analiza financiara:

- contribuie la performanta economica a companiei furnizand analize si consultanta de specialitate
- analizează si inregistreaza cheltuieli/venituri în avans;
- realizează rapoarte financiare periodice (saptamanale, lunare), analize si verificări financiare, cost control pe centre de cost

Atribuții de ERP key user:

- asigură întreținerea sistemului de gestiune ERP (Windnet)

Beneficii:

- șansa de a lucra cu o echipă competitivă
- salariu competitiv, tichete de masă (valoarea maximă/zi), asigurare medicală privată
- program hibrid, cu permisiune pentru zile de home office saptamânal
- posibilitatea de a lucra într-un grup de companii cu dezvoltare dinamică
- mediu de lucru modern, plăcut în centrul istoric al orașului Cluj-Napoca

Descrierea companiei

Principalul domeniu de activitate al firmei Ergo Human Resources SRL este selecţia şi plasarea forţei de muncă. Companiile pentru care selectăm personal sunt cu capital român sau străin și în cei peste 10 ani de activitate am dezvoltat parteneriate stabile cu angajatori importanți din județul Cluj.

Rolul nostru este să conectăm cât mai bine omul cu locul de muncă potrivit. Lucrăm pentru firme din domeniul tehnic și aplicanți care vorbesc limbi străine. Ne adaptăm ușor la tendințele internaționale de outsourcing de pe piață, dar avem și servicii dezvoltate pentru persoane fizice: https://www.ergohr.eu/bounce-back/ Mai multe informații despre noi găsiți la: https://www.ergohr.eu/

Publicat 10 mai 2022 Expiră 9 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.