Contractor Role Account Specialist Servicii Generale 1172298

Telekom Romania - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Cu siguranta vom dori sa te cunoastem, daca bifezi urmatoarele:
  • Studii superioare in domeniul constructii/ instalatii sau economice;
  • Ai minimum 3 ani experienta in Proprietati Imobiliare sau domenii conexe;
  • Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim;
  • Planificarea, coordonarea si organizarea sunt punctul tau forte;
  • Cunostinte/certificare Management de Proiect;
  • Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;
  • Excelente abilitati de comunicare verbala si in scris;
  • Excelente abilitati de operare PC: Ms Office (Word, Excel), Internet, baze de date, sisteme ERP;
  • Cunostinte de limbi straine: engleza – nivel mediu;
  • Detii permis de conducere categoria B.

Descrierea jobului

Printre principalele tale provocari de zi cu zi se regasesc:
  • Gestionarea relatiei cu prestatorii de servicii de Facility Management pentru livrarea serviciilor contractate, precum: evaluarea si auditarea periodica a prestatiei cantitative si calitative a furnizorilor din portofoliu, intretinere si reparatii cladiri si instalatii, sondaj tehnic cladiri si instalatii, urmarirea comportarii in timp, curatenie si salubritate, urmarirea si mentinerea evidentelor pentru masuratorile PRAM, ISCIR etc.;
  • Elaborarea bugetului aferent serviciilor de Facility Management in functie de portofoliul alocat;
  • Intocmirea Planului Anual de Intretinere si Reparatii, Preventiv si Corectiv, pe baza verificarilor tehnice periodice si a rapoartelor tehnice;
  • Verificarea documentatiei tehnico–financiare pentru efectuarea serviciilor la cerere primite de la prestatorii de servicii de administrare a proprietatii;
  • Verificarea cantitatatii si calitatii serviciilor executate in teren de prestatorii de servicii de administrare a proprietatii;
  • Asigurarea respectatarii conditiilor contractuale privind functionarea instalatiilor si echipamentelor aferente cladirilor (centrale termice, schimbatoare de caldura, boilere, hidrofoare, lifturi, platforme ridicatoare, instalatii de aer conditionat, instalatii electrice, sanitare si de incalzire, firme luminoase, usi automate, alte automatizari etc.);
  • Asigurarea obtinerii avizelor si autorizatiilor necesare pentru functionarea cladirilor si instalatiilor care deservesc acestora;
  • Optimizarea contractelor de salubritate existente prin reducerea numarului de contracte, optimizare tarife, centralizare puncte de lucru, alegerea unor optiuni contractuale avantajoase pentru situatia existenta, reciclare materiale etc.;
  • Incadrarea cheltuielilor cu serviciile de administrare a proprietatii in limitele bugetului alocat;
  • Elaborarea de propuneri (cu documente agreate si insotite de materiale de sustinere: antemasuratori, devize, evaluari, fotografii recente etc.) pentru Planul de Investitii cu efect in minimizarea costurilor operationale si a cresterii gradului de confort si dotari;
  • Urmarirea post implementare a proiectelor de investitii (CAPEX) prin monitorizare costuri, conditii de garantie, propuneri si corectii, in conformitate cu necesitatile de business;
  • Furnizarea informatiilor necesare intocmirii analizei de oportunitate privind vanzarea imobilelor (SPA & SLB), precum si pentru inchirierea acestora catre terti;
  • Completarea Cartii Tehnice a Constructiei cu proiectele de investitii si autorizatiilor legale;
  • Participarea la comisiile de inventariere mijloace fixe si obiecte de inventar, la comisiile de receptii finale lucrari si de investitii in curs (PIF-uri) si la comisiile de propunere si avizare a scoaterii din functiune, dezmembrare si casare a bunurilor.

Beneficiile noastre:
  • Servicii medicale;
  • Tichete de masa;
  • Plan de dezvoltare personala si profesionala;
  • O echipa si o companie care conecteaza oameni.

*Contractul va fi pe perioada determinata de 6 luni, incheiat cu o firma de leasing, cu posibilitate de prelungire.

Descrierea companiei

Telekom Romania is a dynamic brand which provides complete, innovative, fixed and mobile telecommunication services tailored to a vast community of customers with about 10 million service contracts. It is part of the Deutsche Telekom group - one of the global integrated communications leaders, present in 51 countries across 5 continents. Our solutions open an infinite world of opportunities to share the most beautiful and emotional experiences with family, friends, colleagues and those around us. Our mission is to enrich people's lives by providing them with fixed and mobile integrated services, state-of-the-art 4G technologies, fiber optics as well as Internet TV, bringing users a new entertainment experience with exclusive and quality content access, on all screens, and advanced interactive features. As far as business customers are concerned, Telekom Romania is the trusted partner of companies, for whom we offer complete communications solutions and IT & C to help companies become more competitive and more agile. Our network is bringing together people, machines and content, connecting them for a better, safer, simpler future. Before applying for this position, we invite you to access the following link: https://www.telekom.ro/information-dev-dataprivacy to inform you about how Telekom Romania processes your personal data. *Only selected candidates will be contacted.

Publicat 11 nov. 2021 Reactualizat 9 dec. 2021 Expiră 11 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.