Candidatul Ideal
In cadrul acestei poziții, vei fi responsabil(a) cu inregistrarea, evidenta si urmarirea facturilor de la furnizori, a deconturilor de cheltuieli, emiterea facturilor catre clienti, urmarirea facturilor si a rapoartelor aferente.
Pentru a asigura succesul in acest rol, ai nevoie de urmatoarele abilitati:
Pentru a asigura succesul in acest rol, ai nevoie de urmatoarele abilitati:
- Studii superioare de profil economic.
- Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara.
- Operare Excel, experienta de lucru intr-un ERP (mai ales SAP) reprezinta un plus.
- Cunostinte de limba engleza.
- Organizare, atentie la detalii, gandire critica si un dezvoltat spirit de echipa.
Descrierea jobului
O zi de lucru include:
- Inregistrarea documentelor justificative (facturi furnizori, deconturi, extrase bancare etc) in sistem.
- Urmarirea contractelor cu furnizorii si a platii la scadenta.
- Emiterea facturilor catre clienti.
- Urmarirea contractelor cu clientii si a incasarilor la scadenta a creantelor.
- Calcularea sumelor ramase in Facturi de intocmit la clienti si Facturi de primit de la furnizori la final de luna.
- Arhivarea si evidenta contractelor companiei.
- Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei, alocarea pe centre de cost a cheltuielilor.
- Crearea ordinelor de plata in aplicatia bancara a companiei.
- Relationarea cu celalalte departamente ale companiei.
Descrierea companiei
ALTEN Romania este parte din ALTEN Group, lider in Consultanta IT si Inginerie. Dezvoltam solutii inovative si sustenabile prin care venim in intampinarea partenerilor nostri locali si internationali.
Joburi similare