Contabil

Academia de HR - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Academia de HR recrutează pentru Clientul său, un important jucător in domeniul instalațiilor (distribuție și comercializare instalații electrice, instalații de climatizare și ventilație, de încălzire și sanitare) din România. Cu o istorie de peste 20 ani, compania comercializează o gamă mare de produse precum: scule si accesorii (pompe de vid, aparate de sudura, manometre), uleiuri frigorifice, agenți frigorifici, echipamente de refrigerare (compresoare, unități de condensare, centrale, vaporizatoare si chillere), țevi, fitting-uri si materiale de montaj și elemente de automatizare (valve electronice, controlere, regulatoare, termostate, etc).

Compania dispune de personal de specialitate cu o solida pregătire profesionala, experimentat si motivat de realizările obținute și de perspectivele existente. Suntem un colectiv tânăr, generator de idei constructive, aflat în permanentă interacțiune si urmărind satisfacerea in totalitate a cerințelor clienților prin lucrările si serviciile de calitate prestate in folosul acestora. Acest lucru este posibil gratie calificării, ambiției și orientării către nou a colectivului nostru de specialiști.

Căutăm un Contabil pentru biroul din București.

Candidatul Ideal

Educație și Experiență
  • Studii superioare economice finalizate
  • Minim 3-5 ani experiență în contabilitate
  • Experiență de lucru cu software de contabilitate

Alte cerințe
  • Cunoaștere bună a contabilității și a reconcilierii conturilor
  • Engleză vorbită și scrisă (bine)
  • Abilități puternice de analiză, comunicare și informatică
  • Cunoștințe bune despre lucrul în Excel
  • Cunoștințe soft de contabilitate (Saga, Ciel, Scala) – avantaj
Personalitate
  • Aptitudini de planificare, organizare
  • Capacitate de a evalua și a lua decizii, rapid și eficient
  • Inițiativă, spirit practic, determinare
  • Flexibilitate și abilități de comunicare

Descrierea jobului

Scopul principal al postului este să contribuie la activitățile curente din departamentul de Contabilitate.

Concret, iată câteva exemple de responsabilități:
  • Emiterea facturilor de vânzare
  • Înregistrarea facturilor de cumpărare
  • Înregistrarea altor cheltuieli după caz și efectuarea reconcilierilor
  • Contabilitate stoc
  • Asistență la pregătirea rapoartelor financiare, cum ar fi situațiile financiare și declarațiile privind impozitul pe profit și TVA.
  • Alte servicii operaționale legate de contabilitate
Ofertă
  • Companie de top în România pe domeniul său
  • Dotări de lucru proprii activității (calculator/laptop, software licențiat, etc)
  • Colegi fantastici, deschiși la minte și entuziaști
  • Desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă
  • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată
  • Bonuri de masă
  • Pachet salarial competitiv
  • Program de lucru flexibil (în funcție și de proiectele aflate in derulare)
Aceasta nu este doar un job, ci este o șansă de a crește profesional într-o companie de top

Descrierea companiei

Servicii de Consultanță HR

Abordăm toate problemele importante de HR și contribuim prin serviciile, cursurile și evenimentele noastre la identificarea, atragerea și păstrarea talentelor în companiile din România!

Sourcing, Recrutare și Atragerea Candidaților

Retenție și Securizarea Talentelor

Motivare și Engagement

academiadehr.ro

Publicat 25 ian. 2022 Reactualizat 22 feb. 2022 Expiră 24 feb. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.