
Contabil
Candidatul Ideal
Cu experienta cel putin 2 ani in domeniul financiar-contabil.
Abilitati de planificare, organizare si comunicare;
Cunostinte informatice Office, Internet, Outlook.
Un avantaj il reprezinta cunoasterea activitatii de Resurse Umane (intocmire de contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii, adeverinte, etc.)
Experienta in cadrul unei companii de expertiza contabila si audit reprezinta un avantaj semnificativ.
Descrierea jobului
- tinerea evidentelor contabile complete ale clientilor firmei noastre cu ajutorul programelor de contabilitate SAGA;
- contactul permanent cu clientii, in vederea rezolvarii operative a problemelor specifice activitatii financiar-contabile;
- colaborarea stricta cu departamentul de resurse umane in vederea realizarii operatiunilor de salarizare;
Beneficii:
- conditii de munca de top realizate intr-un birou ultramodern situata intr-o cladire de birouri in zona ultracentrala deschis in 2021;
- aparatura moderna de lucru cu sisteme de calcul moderne, software perfomante de contabilitate, legislatie, abonamente;
- instruire si consiliere permanenta in domeniul contabil, fiscal, salarizare si resurse umane din partea expertilor contabili si a specialistilor angajati ai companiei;
- salariu fix plus componenta variabila in functie de performante. Exista 3 prime salariale cu ocazia Pastelui, Craciunului si Vacantei de vara;
- tichete de masa si tichete cadou pentru toate ocaziile legale;
- decontare transport pentru deplasarea la locul de munca in limita a 150 lei (abonament STB, Metrorex, combustibil pt masina proprie);
- 21 de zile de concediu de odihna anual care pot fi acordate flexibil in functie de necesitatea salariatului;
- biroul este dotat cu aparate perfomante de apa, cafea si derivate din cafea, ceaiuri, toate oferite de companie;
- intalniri festive cu ocazia evenimentelor importante ale companiei.
Descrierea companiei
PEC Contexpert Company este o societate de contabilitate, expertiză contabilă și servicii de consultanță în domeniul financiar contabil, fiscalitate, impozite și taxe, salarizare si resurse umane infiintata in anul 2005 cu e vechime in domeniu de peste 16 ani. Avem o echipa tanara, ambitioasa, dornica de realizari si progres profesional. Echipa nu este numeroasa avand conceptul unei familii profesionale unde poti evolua in cariera si unde schimbarile de personal sunt extrem de rare.
Salariile sunt diferite in functie de performantele profesionale din cadrul companiei (modul de interactionare cu clientii, numarul de societati din protofoliul fiecarui salariat, implicare in activitatea interna a companiei prin aportul de idei prin care sa eficientizam fluxul de lucru)
Detinem un portofoliu de clienti din diferite domenii de activitate ale economiei nationale de la prestari de servicii si comert pana la productie si activitati financiare nebancare.
Adresa biroului este Clucerul Udricani 20, la 5 min pe jos de metroul P-ta Unirii si care dispune de numeroate statii de autobuze si tramvaie in imediata apropiere. Exista si o parcare mare, fara plata, in fata cladirii.