Contabil si un functionar economic

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Studii superioare, în domeniul economic/contabilitate.
  • Cunoștințe de contabilitate și legislație fiscală nivel mediu.
  • Cunoștințe de bază a principiilor contabile.
  • Bune abilități de comunicare și relaționare.
  • Capacitate de planificare și organizare, de analiză și sinteză a datelor.
  • Persoană cu inițiativă, proactivă, capabilă să învețe rapid.
  • Fire pozitivă și ușor adaptabilă la schimbări.
  • Cunoștințe de Limba engleză mediu
  • Bune cunoștințe de MS Office (Excel, Word)
  • Utilizarea programelor informatice de contabilitate (cunoașterea programului WinMENTOR reprezintă un avantaj)

Descrierea jobului


Contabil:
  • Documente de casa: verificare, inregistrare si evidenta documente.
  • Inregistreaza documentele de banca.
  • Documente primare: verifica facturile in conformitate cu cerintele legale, inregistreaza si tine evidenta acestora (pt.materiale auxiliare, servicii).
  • Deconturi de cheltuieli - verificare, inregistrare.
  • Evidenta cheltuielilor in avans si veniturilor in avans
  • Evidenta obiecte de inventar.
  • Intocmeste, arhiveaza si verifica documentele contabile.
  • Respecta principiile contabile, legislatia in vigoare si procedurile interne.
  • Intocmeste diverse rapoarte - situatie cash, banca.
  • Participa la reconcilierile lunare ale conturilor.
  • Oferirea de suport contabilului sef si echipei pentru finalizarea inchiderii de luna sau a misiunilor de audit la termenele agreate si conform procedurilor interne de lucru.
  • Facturare.

Functionar economic:
  • Facturarea cazurilor de asistenta rutiera si intocmirea anexelor aferente.
  • Intocmirea rapoartelor de facturare.
  • Ofera suport agentilor si reprezentantilor de vanzari.
  • Ofera informatii clientilor despre produsele si serviciile companiei.
  • Gestionarea creantelor si contactarea clientilor in vederea recuperarii creantelor
  • Furnizare informatii corecte si complete privind modalitatea de plata si locatiile unde se poate face platile.
  • Inregistreaza documentele de banca.
  • Documente primare: verifica facturile in conformitate cu cerintele legale, inregistreaza si tine evidenta acestora
  • Intocmeste, arhiveaza si verifica documentele contabile.
  • Respecta principiile contabile, legislatia in vigoare si procedurile interne.
  • Intocmeste diverse rapoarte - situatie cash, banca.
  • Oferirea de suport contabilului sef si echipei pentru finalizarea inchiderii de luna sau a misiunilor de audit la termenele agreate si conform procedurilor interne de lucru.

Descrierea companiei

A24 ROAD PATROL este o companie de asistența rutieră cu acoperire naționala și internațională, pe întreg spațiul european. Întreaga activitate este coordonată de centrul operațional și logistic din Cluj-Napoca.
Publicat 23 nov. 2021 Reactualizat 21 dec. 2021 Expiră 23 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.