Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate în domeniul economic;
- Cunoștințe de operare în programe de contabilitate – CIEL, SAP sau echivalent;
- Experiență profesională de minimum 7 ani în contabilitate, dintre care cel puțin 2 în roluri cu responsabilitate extinsă (închideri contabile, audit, coordonare procese);
- Experiență în automatizarea, digitalizarea si optimizarea proceselor contabile (automatizare fluxuri de date, implementare de aplicatii);
- Cunoștințe solide de Microsoft Office (în special Excel);
- Cunoștințe bune de limba engleză (scris și vorbit).
Descrierea jobului
Descriere:
- Participă activ la închiderile lunare și anuale, asigurând acuratețea datelor contabile și respectarea termenelor;
- Propune și participă activ la implementarea de soluții de automatizare si digitalizare a activităților contabile;
- Participă la audituri externe și interne (colaborarea cu auditorii pentru a facilita procesele de audit;
- Verifică și completează alocarea de costuri la nivel de proiect;
- Înregistrează facturile de furnizori și extrasele de bancă în sistemul contabil, conform politicilor interne și legislației;
- Participă la inventarierea patrimoniului la sfârșitul anului;
- Ține evidența stocurilor de mărfuri în sistem și gestionează corect înregistrările aferente;
- Intocmeste si inregistreaza deconturi de deplasare in strainatate pentru angajati
- Tine evidenta registrului de casa
- Intocmeste fisierele si listele pentru plata salariilor (cash, carduri, mandate)
- Calculeaza popririle din salarii pentru angajatii cu debite catre diverse institutii si banci
- Inregistreaza in contabilitate notele de salartii si tine evidenta conturilor aferente acestora
- Efectuaeaza plati pentru campaniile de cashback si intocmeste facturile de decontare
- Inregistreaza notele contabile pentru facturi de sosit si provizioane
- Intocmeste declaratii pentru Fondul de mediu si Intrastat
- Tine evidenta gestiunii deseurilor
- Alte atribuții conexe.
- Pachet salarial competitiv, în funcție de experiență și competențe;
- Mediu de lucru profesionist și stabil, într-o echipă cu experiență;
- Implicare în proiecte de automatizare, digitalizare, eficientizare in sfera contabilitatii;
- Acces la aplicatii avansate și resurse tehnologice ;
- Posibilitate de lucru în regim hibrid;
- Oportunități reale de dezvoltare profesională.
Descrierea companiei
Grupul Mediaposte Hit Mail reunește companii specializate în marketing relațional, geomarketing, logistică pentru e-commerce și soluții digitale integrate. Cu o prezență solidă în România și Bulgaria, grupul oferă servicii complete care acoperă întregul lanț de comunicare și distribuție, de la campanii de marketing direct și digital, distribuție de pliante și geomarketing, până la logistică integrată pentru e-commerce, programe de fidelizare, incentive marketing, soluții CRM, automatizări de marketing, precum și platforme dedicate cardurilor cadou și voucherelor.
Fiecare companie din grup contribuie la optimizarea relației dintre branduri și consumatori, asigurând un echilibru eficient între comunicare, tehnologie și logistică, pentru a livra soluții personalizate și performante adaptate nevoilor pieței.
Fiecare companie din grup contribuie la optimizarea relației dintre branduri și consumatori, asigurând un echilibru eficient între comunicare, tehnologie și logistică, pentru a livra soluții personalizate și performante adaptate nevoilor pieței.
Joburi similare