Candidatul Ideal
- Minimum 5 ani experienta intr-un cabinet de contabilitate;
- Cunostinte solide ale legislatiei, de contabilitate si fiscalitate;
- Cunoștințe de operare calculator (Microsoft Office, programe informatice specifice);
- Foarte bun cunoscator de operare in programul de contabilitate SAGA;
- Cunostinte in salarizare, resurse umane;
- Absolvent de studii superioare economice / in domeniul financiar-contabil ;
- Cunostinte limba engleza;
- Abilități de comunicare si relationare, atitudine pozitiva, fire prietenoasa cu colegii si clientii, empatica, rabdatoare, cu dorinta de evolutie;
- Persoana dinamica, atenta la detalii, ambitioasa, cu o capacitate de planificare si organizare excelente.
Descrierea jobului
- înregistrarea documentelor primare si verificare jurnal de vanzari, jurnal de cumparari; registru de casa, banca, registru inventar, balanta ;
- inregistrare salariati, intocmire CIM, dosar personal, decizii incetare, adeverinte, stat salarii, transmitere Revisal – pentru clientii din portofoliu;
- inchiderea lunara, intocmirea si verificarea declarațiilor, a bilantului anual / interimar;
- transmiterea OP-urilor catre clienti, dupa ce acestea au fost calculate si verificate;
- efectuarea de rapoarte pentru clienti, transmiterea pe mail a situatiilor, fiselor, somatiilor, instiintarilor ;
- corespondenta cu clienții din portofoliu.
Descrierea companiei
Suntem o companie ce ofera servicii finaciar-contabile si de salarizare din 2017. Avem un portofoliu complex de clienti, majoritatea din Bucuresti si Ilfov. Avem sediul in Bucuresti, sectorul 6, in apropierea Podului Grant.
Oferim si cerem seriozitate, responsabilitate si integritate.
CV-urile pot fi transmise pe adresa de email : office@contabilserv.ro sau ne puteti contacta telefonic.
Multumim!
Oferim si cerem seriozitate, responsabilitate si integritate.
CV-urile pot fi transmise pe adresa de email : office@contabilserv.ro sau ne puteti contacta telefonic.
Multumim!
Joburi similare