Contabil Sef

Oraș de lucru
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Sunt câteva competențe și cerințe pe care le căutăm în mod special și anume:
-studii economice superioare,
-experiență de minim 2 ani în contabilitate completă,
-cunoștințe bune privind legislația în domeniu,
-cunoștințe de operare în programul Arhimedes,
-cunoștințe solide de operare PC,
-nivel avansat operare Microsoft Office: Word și Excel,
-abilități manageriale și de coordonare a angajaților,
-abilități de organizare și planificare a timpului și a sarcinilor,
-abilitatea de adaptare și rezistență în condiții de stres.

Descrierea jobului

-gestionarea activităților financiar-contabile,
-întocmirea de rapoarte/situații contabile și declarații fiscale,
-organizarea, gestionarea documentelor și situațiilor contabile,
-alte responsabilități specifice postului.

Descrierea companiei

Ocolul Silvic Ardud R.A. este constituit de către următoarele unităţi administrativ teritoriale : Oraşele : Ardud, Seini, Tăuţii Măgherăuş şi Comunele: Bătarci, Bixad, Cămârzana, Cicârlău, Craidorolţ, Doba, Odoreu, Păulești, Pir, Socond, Tarna Mare, Târşolţ, Terebeşti, Turț, Vama, Vetiş, Viile Satu Mare, prin care s-a decis gospodărirea fondului forestier proprietate publică a unităţilor administrative teritoriale enunţate mai sus prin structură silvică proprie – regie de interes local cu specific exclusiv silvic , conform art.12 , alin (1) , din Legea 46/2008 ( Codul silvic) ‘‘ Fondul forestier proprietatea unităţilor administrative teritoriale se administrează prin ocoale silvice de regim care funcţionează ca regii autonome de interes local sau pe bază de contracte cu ocoale silvice de stat.’’
Publicat 19 mai 2022 Expiră 18 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.