Contabil sef

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Studii superioare absolvite in cadrul unei facultati de profil financiar/contabil (reprezinta un avantaj specializarea Contabilitate si Informatica de Gestiune);
  • Minim 5 ani experienta pe o pozitie similara;
  • Detinerea titlului de Expert Contabil - reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte financiar-contabile aprofundate, cunostinte solide privind legislatia in vigoare din domeniul financiar-contabil, fiscal, cunoasterea practicilor contabile ale unei companii de nivel mediu;
  • Experienta de lucru cu un soft de contabilitate ( exemplu: Entersoft, Saga, SAP etc.);
  • Abilitatea de a lucra intr-un grup de firme cu profiluri diferite;
  • Persoana comunicativa, implicata, pasionata de aceasta activitate si orientata catre dezvoltare profesionala.

Descrierea jobului

  • Organizează şi coordonează contabilitatea operaţiilor de capital, contabilitatea imobilizărilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terţilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor şi rezultatelor, contabilitatea angajamentelor şi altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislaţia în vigoare;
  • Coordonarea activitatilor legate de tranzactiile economice ale companiei din contabilitatea primara, financiara si de gestiune avand ca obiectiv respectarea cerintelor in ceea ce priveste legislatia contabila, legislatia fiscala si procedurile de audit,
  • Indeplinirea responsabilitatilor de raportare fiscala, financiara si operationala a companiei,
  • Coordonarea activitatii de control intern pe linie financiar-contabila;
  • Verifica contabilitatea de gestiune pentru a se asigura de corectitudinea consumurilor de stocuri si obtinerilor de produse finite ;
  • Intocmirea declaratiilor privind obligatiile de plata catre buget: TVA, Obligatii de plata la Bugetul statului, taxe si impozite, impozit pe profit/venit etc;
  • Intocmirea si depunerea Bilanturilor Contabile semestriale si anuale;
  • Asigură şi răspunde de elaborarea balanţei de verificare lunare si a situatiilor financiare anuale la termenele stabilite de legislaţia în vigoare;
  • Calculeaza impozitul pe profit ;
  • Avizează lucrări pe probleme de contabilitate a stocurilor, de urmărire, evidenţă, decontări, cheltuieli-venituri, bilanţ, analize de sistem, tehnică de calcul.

Locatie: Str.Moeciu nr.7A (la 5 minute de statia de metrou: A. Vlaicu)

Program de lucru: L-V: 09.00 – 17.30

Beneficii:
  • Dezvoltarea unei cariere intr-o companie cunoscuta din piata;
  • Pachet salarial atractiv (parte fixa + tichete de masa + bonus anual);

Descrierea companiei

Grupul Editorial Litera este unul din cei mai mari editori de carte din Romania. Suntem o companie in plina ascensiune, care isi propune in fiecare an sa dezvolte, sa inoveze, sa contribuie la cresterea pietei de carte.

Litera a devenit lider de piata prin cresterea portofoliului de titluri la un numar de 3.000 de titluri active, acoperind toate domeniile de interes, impartind oferta pe categorii si subcategorii conform cerintelor actuale. Oferta Editurii Litera este impartita pe adulti si copii si este construita pe un plan editorial structurat pe colectii de fictiune si nonfictiune, cu prezenta in portofoliu a unui numar exponential de autori de prestigiu precum Agatha Christie, Alice Munro, Osho, Tatiana de Rosnay, Gordon Ramsay si detinem licente de top pentru Disney, National Geographic, DK etc.

Publicat 3 nov. 2021 Reactualizat 1 dec. 2021 Expiră 3 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.