Contabil Junior - Part time

AZETS - 2 poziții
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Dacă ești interesat/ă de un job part time (2 saptamani pe luna) - fie ca ești student/ă la o Facultate cu profil economic și dorești să pui în practică ce ai învățat în anii de studiu sau vrei sa ai și o alta activitate pe lângă alte proiecte personale, hai să ne cunoaștem!

Colegii din departamentul de Contabilitate, în perioadele aglomerate ale lunii, au nevoie de ajutorul unor oameni serioși și implicați, dispuși să lucreze la program de muncă part-time. Ce înseamnă în cazul acesta part-time? Disponibilitate de a lucra la program de 8 ore/zi timp de doua saptamani pe luna.

Programul de muncă va fi bine stabilit încă de la început, astfel încât programul tău să coincidă cu intervalul în care colegii noștri au nevoie de ajutor și să ai și timp pentru proiectele personale.

Descrierea jobului

Cerințe și competențe necesare:
  • Atenție la detalii, precizie
  • Bune cunoștințe de limba Engleză - scris și vorbit
  • Experiență operare Microsoft Excel
  • Experiență in activitati similare reprezinta un avantaj (operare date alfanumerice, procesare date etc)
  • Disponibilitate de a lucra 8h/zi, aproximativ 2 saptamani pe lună
  • Autodisciplină
  • Spirit de echipă

Următoarele caracteristici personale sunt preferate:
  • Motivare și energie
  • Dorința și deschiderea de a învăța
  • Capacitatea de a respecta termenele
  • Capacitatea de a lucra într-un mediu internațional
  • Beneficii:
  • Asigurare medicală
  • Plan de pensii private (PIII)
  • Al 13-lea salariu
  • Tichete de masă

Descrierea companiei

Are you interested in shaping the future in a new and ambitious company? Learn more about us and join our team!

We’re on a mission to help organisations of all shapes and sizes, achieve their ambitions by delivering accounting, tax, audit, advisory and business services, saving them precious time to focus on what they do best. Backed by data, technology and insights, we add more value to Azets’ customers.

Azets is a new company but with a great history. In Romania we have been present since 2008 and we know we couldn’t do it without the support of our employees in Sibiu, Alba-Iulia, Timișoara and Brașov. The company opened its first office with a small but daring team of 3 people. Now we are over 800 dedicated employees in Romania, part of the bigger success story that Azets stands for: over 6.500 employees who serve more than 120,000 businesses within a wide range of industries.

Azets is present in Norway, Sweden, Finland, Denmark, Romania, Estonia, Lithuania and the UK. Azets Romania’s headquarter office is located in Sibiu, at the Business Center.

We also have offices in:

  • Alba-Iulia – 71, Regele Ferdinand
  • Blvd. Alba-Iulia – 78, Regele Ferdinand
  • Blvd. Alba-Iulia – 1, Piața Iuliu Maniu
  • Timisoara – United Business Center 3, Piața Consiliul Europei St., nr. 2E, floor 13

Collaborative, Authentic, Respectful and Dynamic are the core values that make our business a successful one!

We appreciate the responsible people, committed to their goal and eager to constantly improve their performance. If you identify with our values, join Azets, a modern and flexible place to work and help us deliver quality services to our customers!

Find more about us on:

Website: www.azets.ro LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/azets/mycompany/ Facebook: https://www.facebook.com/azetsromania Instagram: https://www.instagram.com/azetsro/?hl=en

At Azets, we believe that the best solutions arise when we share different experiences and perspectives with each other. You are very welcome to apply for our vacancies regardless of background, nationality, age, gender, orientation or disability.

Publicat 24 aug. 2021 Reactualizat 21 sept. 2021 Expiră 23 sept. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos