Publicat 23 Iul 2019 | Reactualizat 20 Aug 2019 | Expiră 23 Aug 2019

Contabil (f/m)

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Candidatul ideal (f/m) are studii superioare în domeniul economic, are experienţă în rezolvarea independentă a cerinţelor legate de finanţe şi contabilitate ale unei firme multinaţionale, îşi aduce aportul prin idei inovatoare şi aptitudini de acomodare, respectiv formare profesională şi disponibilitate de a învăţa lucruri noi, precum şi dorinţa de a lucra într-un mediu dinamic. Spiritul de pionierat, combinat cu imboldul puternic de a rezolva şi finaliza lucrurile punctual şi la cel mai înalt grad de calitate întregesc trăsăturile de caracter ale candidatului nostru. Cunoştinţele de limba germană cresc şansele obţinerii unui contract de muncă (nu sunt însă absolut obligatorii, deci, nici eliminatorii).

Descrierea jobului

Aşteptăm o măsură considerabilă, peste medie, de organizare şi lucru independent, precum şi punctualitate, exactitate şi fiabilitate.

În urma instructajului introductiv, vi se va încredinţa resopnsabilitatea următoarelor activităţi:
• Pregatirea preliminarie a salariilor (comisioane personal vânzări) şi postarea lor ulterioară în Navision
• Operarea foilor de parcurs şi a cheltuielilor de deplasare
• Postarea operaţiunilor bancare, pregătirea plăţilor
• Evidenţa registrului de casă
• Generarea săptămânală, automată, a notificărilor de plată
• Operarea în sistem a facturilor de intrare
• Pregătirea plăţilor către furnizori şi operarea lor în sistem
• Generare evidenţă plăţi
• Verificarea facturilor emise
• Verificarea notelor de credit (credit memo)
• Suport în încasarea debitelor de la clienţii rău platnici
• Gestionarea datelor clienţilor în baza de date
• Gestionarea datelor furnizorilor în baza de date
• Evaluarea permamentă a bilanţului şi a conturilor de profit / pierderi
• Generarea şi întocmirea statisticilor şi evaluărilor necesare conform legislaţiei în vigoare
• Întocmirea lunară a declaraţiilor de TVA şi depunerea lor în termen
• Evaluarea şi verificarea lunară a conturilor de împozite şi taxe
• Pregătirea primară a bilanţului. Finalizarea se va face în urma consultării permanente cu un cabinet extern de consultanţă fiscală

Descrierea companiei

Hagleitner Hygiene România srl este compania subsidiara a Hagleitner Hygiene International, cu sediu în Zell am See, Austria.

Împreună cu grupul Hagleitner dorim să devenim un brand internaţional puternic şi independent, care excelează prin inovare şi service.

Noi la Hagleitner avem valori, după care ne orientăm şi modelăm cultura companiei noastre.

Noi la Hagleitner ne bazăm pe calitate. Suntem convinşi că cele mai înalte standarde de igienă asigură calitatea igienei alimentare de astăzi. Clientul merită să obţină cele mai bune produse.

Noi la Hagleitner privim cu speranţă la viitor.Nevoile de igienă cresc. Cu spirit inovativ şi bucurie oferim cele mai bune soluţii şi modelăm lumea igienei de mâine.

Noi la Hagleitner trăim din entuziasm. Inovaţia şi serviciile ne fac partenerul ideal în toate aspectele legate de igienă profesională. Puteţi să-l simţiţi - în produse - în discuţii - în colaborare.

Noi la Hagleitner ne bazăm pe tradiţie. Ca afacere de familie, suntem legaţi de oraşul Zell am See. Spiritul de pionierat şi responsabilitatea ne-au transformat, în cele patru decenii, în profesionişti internaţionali în domeniul igienei.

Cel mai important lucru rămâne omul – valoarea centrală pentru Hagleitner. Aprecierea, respectul şi tratarea cu respect reciproc sunt esenţiale pentru buna cooperare.

www.hagleitner.ro

Expirat
Contabil (f/m)  -  Hagleitner Hygiene Romania srl

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close