Candidatul Ideal
CERINTE:
- studii superioare, economice; (contabilitate, finanțe)
- experienta in domeniul financiar-contabil de cel putin 4 ani;
- cunoasterea programelor de operare PC
- cunoasterea programelor de contabilitate, SmartBill, Oblio
- caracteristici si abilitati: sociabilitate, spirit de observatie, atentie distributiva, comunicativitate,, ordonat, spirit de echipa.
- cunoștințe solide de legislație fiscală și contabilă;
- abilități de analiză financiară și de raportare;
- atenție la detalii și capacitate de organizare;
- studii superioare, economice; (contabilitate, finanțe)
- experienta in domeniul financiar-contabil de cel putin 4 ani;
- cunoasterea programelor de operare PC
- cunoasterea programelor de contabilitate, SmartBill, Oblio
- caracteristici si abilitati: sociabilitate, spirit de observatie, atentie distributiva, comunicativitate,, ordonat, spirit de echipa.
- cunoștințe solide de legislație fiscală și contabilă;
- abilități de analiză financiară și de raportare;
- atenție la detalii și capacitate de organizare;
Descrierea jobului
ATRIBUTII/ RESPONSABILITATI:
1. Contabilitate primara: - intocmirea si operarea in registrului de casa, deconturi in lei si valuta, evidenta avansuri spre decontare etc;
- inregistrarea: facturi furnizori, extrase de cont in lei si valuta, achizitii interne de marfa, importuri de marfa, alte operatiuni cu stocurile, operatiuni de compensare, etc
- intocmirea operatiilor de inchidere de luna: reevaluari avansuri valuta, amortizari, reglari ale stocului de marfa;
- evidenta contractelor
2. Intocmirea pontajului lunar si evidenta concediilor de odihna ale angajatilor.
3. Efectuarea platilor interne si externe, ordine de plata bugetare prin internet banking si urmarirea scadentelor la furnizori si clienti.
4. Arhivarea documentelor contabile, a dosarelor de personal si a altor documente ale societatii.
5. Intocmirea diverselor rapoarte si evidente solicitate de catre conducerea companiei.
6. Pastreaza legatura cu bancile partenere, pastreaza legatura cu partenerii comerciali, clientii etc.
7. Pastreaza legatura cu expertul contabil, serviciul externalizat de medicina muncii si protectia muncii, departamentul de facturare si celelalte departamente ale societatii.
8. Gestionarea relației cu instituțiile statului (ANAF, ITM etc.);
9. Monitorizarea corectitudinii și conformității înregistrărilor contabile.
10. Cunoaserea limbii engleze.
Oferim:
- Pachet salarial atractiv și tichete de masă;
- Mediu de lucru prietenos și colaborativ;
- Posibilități de dezvoltare profesională;
- Acces la cursuri și traininguri de specialitate
Descrierea companiei
Cu o experienta vasta acumulata de-a lungul timpului in domeniul energiei regenerabile, B2B Synergy s-a afirmat drept un partener de incredere in domeniul energiei verzi din România. Oferim soluții inovatoare și sigure, personalizate, care faciliteaza tranzitia catre surse de energie regenerabila prin utilizarea tehnologiilor de ultima generatie, contribuind astfel la un mediu mai curat si durabil. Transformam energia solara in solutii eficiente si adaptate fiecarei nevoi.
Joburi similare
- 21 Iun. 2025
CONTABIL - ECONOMIST
COMPANIA DE EXPERTIZĂ, CONSULTANȚĂ ȘI AUDIT SRL
Iasi, Vaslui, Pascani și alte 2 orașe5500 - 7000 RON net / lună