Candidatul Ideal
-Experiență de minim 2-3 ani în contabilitate (inclusiv în depunerea declarațiilor fiscale);
-Este membru CECCAR – avantaj (dar nu este obligatoriu);
-Cunoștințe solide de legislație fiscală și contabilă;
-Cunoștințe foarte bune de operare în programe de contabilitate (ex: SAGA, Smartbill, etc.);
-Atenție la detalii, rigurozitate și responsabilitate;
-Capacitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă;
-Abilități bune de organizare și respectarea termenelor limită;
-Experiența cu platforma ANAF (Spațiul Privat Virtual, depunere D112, D300, D394 etc.) constituie un avantaj major.
Descrierea jobului
-Întocmirea și verificarea registrului de casă, jurnalului de bancă, balanței de verificare;
-Calculul și evidența TVA, întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale lunare/trimestriale (D100, D112, D300, D394 etc.);
-Pregătirea și depunerea situațiilor financiare anuale;
-Comunicarea cu instituțiile statului (ANAF, ITM, etc.);
-Oferirea de suport și consiliere contabilă/financiară clienților sau echipei interne.
Descrierea companiei
ANDITOOLS ONLINE SRL este o companie fondată în martie 2018, specializată în producția și distribuția de echipamente de lucru și echipamente de protecție a muncii. Activitatea firmei a început oficial în noiembrie 2018, odată cu lansarea magazinului online anditools.ro, care oferă o gamă variată de peste 4000 de produse din toate categoriile de echipamente pentru siguranța și confortul la locul de muncă.
Compania se angajează să furnizeze soluții de calitate pentru protecția muncii, adaptate nevoilor clienților, adresându-se atât firmelor, cât și utilizatorilor individuali. Prin combinarea producției proprii cu distribuția unor branduri de renume, ANDITOOLS ONLINE SRL asigură un portofoliu diversificat și actualizat constant, oferind un suport complet pentru siguranța și eficiența la locul de muncă.